Кошик

Алхімік. Математик. Чарівник: до BROCARD Niche Bar завітав Лука Грітті

Це ніби побачити, як Бенедикт Камбербетч репетирує Гамлета. Або як Біллі Айліш розспівується перед виступом на Grammy. Або як Леонардо Ді Капріо готує промову подяки до церемонії вручення Оскара. Для поціновувачів нішевої парфумерії доторкнутися – у буквальному сенсі слова – до великих маестро, парфумерних зірок першої величини схоже на захоплення фанатів, які бачать своїх поп-кумирів!

І саме таке диво із завидною періодичністю відбувається в бутиках BROCARD Niche Bar. Це добра традиція і завжди подія: для улюблених клієнтів, магазинів і самих парфумерів – адже зустрічі з щирими шанувальниками їх рідкісного таланту підживлюють вогонь творчості!

На цей раз у BROCARD Niche Bar завітав сам Лука Грітті – парфумер і арт-директор венеціанського бренду нішевої парфумерії, який носить його прізвище, – Gritti. На очах гостей він створив новий аромат – густий, що обволікає, манкий, солодкий і при цьому з дзвінкою чистотою й свіжістю. Аналітична робота гострого розуму, математична точність у розрахунках пропорцій, досконале знання всіх інгредієнтів і ... неабияка частка чарівництва – і ось «з-під пера» маестро народжується шедевр! На перший погляд парфумерні антиподи не просто уживаються в руках Луки Грітті, але живуть разом так, ніби це взагалі єдино можливий сценарій. Магія, не інакше! І це не просто витончене порівняння!

Сім'я Грітті відома у Венеції з VI століття – парфумерне мистецтво тоді йшло рука об руку з алхімією, тому предки Луки володіли багатьма таємними, містичними знаннями. Не беремося стверджувати напевно, але з великою часткою ймовірності можна припустити, що й сьогодні Грітті продовжує зберігати ті секрети. І послухавши аромати будинку Gritti, повірувати в це напевно.

Попередня статтяРобимо акцент на здоров'ї
Наступна статтяСтрашенно красиво: BROCARD Niche Bar відсвяткував Хелловін