Крім того, міжнародний візажист Македоніо Безерра зустрівся з самими відданими шанувальниками бренду і топовими блогерами, щоб особисто розповісти про блискучу (у всіх сенсах) новорічну колекцію GLAMTOPIA з розкішними відтінками і мерехтливими текстурами. Геть рутину! ARTDECO і BROCARD починають зворотний відлік до свят. А ви?
Німецький бренд ARTDECO з розмахом відсвяткував ювілей – 20 років у BROCARD! На розкішну вечірку з Німеччини прибула ціла б'юті-делегація: віце-президент з маркетингу Анна Бласко, міжнародний директор Крістіан Кефер, менеджер марки Олена Лехнер і головний візіжист Македоніо Безерра.
«За двадцять років в Україні ARTDECO став значно більшим, ніж просто бренд. Це справжня сім'я. Це люди, які об'єднані одними цілями, мріями і досягненнями», – висловлюються представники про історію бренду в нашій країні.
Трохи цікавої статистики: бренд був створений у далекому 1985 (майже 35 років!), популярний у 78 (!) країнах, а серед його зіркових шанувальників – Діта фон Тіз і Клаудіа Шиффер!
Вечір був по-справжньому феєричним: яскрава фотозона на 360, індивідуальні підписи на футлярах тіней ARTDECO у виконанні художника-віртуоза, мейкап-станції з кращими візажистами, які ділилися особистими секретами і техніками, виступ Sonya Kаy і запальний спільний танець гостей у постановці Євгена Дубовика, хореографа шоу-балету «Румберос», «Танців із зірками», «Шаленої зірки».