«Листопад завжди здавався мені Норвегією року» – складно сперечатися з Емілі Дікінсон, коли за вікном клуби туману, а всі бажання зводяться до того, щоб зварити какао й оформити довічну передплату на Netflix. Ми ж продовжуємо наполягати: для краси немає неможливих завдань, а тішити себе – вірний спосіб підняти настрій! 12 листопада один із найбільших магазинів BROCARD (522 м²!) у київському ТРЦ «Республіка» відчинив свої двері! Чекаємо на вас, щоб зігріватися разом: кутатися в нові аромати, прикрашати простір кольором і яскравим макіяжем, бути дбайливим до себе, правильно піклуючись про шкіру!
Легка та інтуїтивно зрозуміла конфігурація дозволить з легкістю знаходити потрібний товар – усі засоби розподілені секторально: парфумерія, декоративна косметика, засоби догляду за шкірою та волоссям.
У новому магазині представлено понад 170 світових брендів косметики і парфумерії (CHANEL, Dior, Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce&Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Versace та інші).
Окреме місце відвели спеціально для нішевої парфумерії. У затишному залі можна отримати консультацію експерта й послухати авторські аромати з усього світу (Penhaligon's, Tiziana Terenzi, Tom Ford, Escentric Molecules, Franck Boclet, Vilhelm Parfumerie).
Стильний мейкап-бар ніби створений для крутих селфі: правильне освітлення, неонова вивіска та професійні візажисти, які завжди допоможуть визначитися з ідеальним відтінком, підібрати оптимальні засоби і похизуватися ними у соц.мережах!
Ми також розробили спеціальний стенд для гостей, які хочуть поповнити парфумерний гардероб самостійно. Аромати розподілені тут за зрозумілими й звичними критеріями: свіжий, деревний, солодкий тощо.
Перед візитом до BROCARD просимо підготувати один із документів:
Обов'язкова наявність маски. Діти та підлітки можуть відвідувати ТРЦ лише у супроводі дорослих, які мають один із перелічених документів.
До скорої зустрічі!