Кошик

Чому державі потрібен BROCARD

Чому державі потрібен BROCARD

Протягом вже більше, ніж 14 місяців від повномасштабного військового вторгнення рф в нашу країну група компаній BROCARD є об’єктом постійних нападів у деяких ЗМІ.

Враховуючи характер таких нападів, тональність, «експертність» висловлюваних суджень, тасування та підтасовування фактів, систематичність появи таких матеріалів та очевидно нездорову та неприродню зацікавленість певних авторів, компанія розцінює це як цілеспрямовану кампанію, що має за мету дискредитувати BROCARD. Кінцева мета таких дій — витіснити найбільшу преміальну парфумерно-косметичну мережу з ринку, зайняти її місця у найбільших та найуспішніших торгових центрах країни — тобто брудними методами прибрати успішного конкурента.

Група компаній BROCARD, незважаючи на кілька змін власників за свою історію, завжди була і лишається українським бізнесом. З 1997 року магазини компанії працювали виключно на території нашої держави під керівництвом громадян України. На момент повномасштабного вторгнення мережа BROCARD налічувала 97 магазинів в 26 українських містах, компанії «Брокард-Україна» та «Егзагон» вели виключно прозорий бізнес, холдинг як один із найбільших платників податків сплачував сотні мільйонів гривень до бюджету, платив тільки офіційні зарплати, забезпечував всі соціальні гарантії колективу у більше ніж дві тисячі співробітників, мав зразкову репутацію серед партнерів, представників світових парфумерно-косметичних брендів, підрядників та клієнтів мережі.

На четвертий день війни ми сплатили перший мільйон гривень допомоги ЗСУ. 7 березня 2022 року, коли війська агресора намагалися оточити Київ, Харків, Чернігів, Суми, Миколаїв, ми одним платежем перерахували ЗСУ 30 млн гривень, адже ситуація на фронті ставала напруженою, а волонтерський рух тільки набирав обертів. Зараз «Брокард-Україна» на стадії підписання Меморандумів із структурними підрозділами Міністерства оборони України, які щомісяця будуть отримувати певний відсоток від обороту компанії. Станом на травень 2023 року загальна сума допомоги ЗСУ становить 67,4 млн грн. Ще 5 млн грн спрямовано у фонд «Повернися живим» на військові комплекси для проєкту «Довгі руки ТРО». Йде кампанія із перерахування прибутку від продажу певних ароматів до благодійного фонду «Я буду твоїм тилом» (наразі зібрано 120 тис грн, кампанія триває). І це без урахування точкових ініціатив на кшталт придбання дрону для потреб аеророзвідки, купівлі автотранспорту для окремих бойових бригад, регулярної передачі товарів, роботи кол-центру для допомоги переселенцям тощо.

Сума сплачених холдингом (ТОВ «Брокард-Україна» та ТОВ «Егзагон») за рік війни податків — рік, коли компанія втратила 30 магазинів та більше чверті працівників, становить 673 млн грн. У 2021 році ця сума склала 863,5 млн грн. А прогнозований показник сплати до бюджету до кінця поточного року може становити більше півмільярда гривень. Як вклад у власну країну ми розцінюємо і збереження нашого колективу — ціною неймовірних зусиль, за умови закриття магазинів і заблокованої діяльності компанії, нам вдалося зберегти майже 70% колективу, яким увесь цей час ми продовжували офіційно платити конкурентну заробітну платню. У 2022 році фонд оплати праці групи компаній склав близько 400 млн грн, а в першому кварталі 2023 року — близько 80 млн грн. Зараз 25 співробітників компанії захищають країну у лавах ЗСУ та ТРО, і ми продовжуємо платити їм повну заробітну платню.

Слід зазначити, що це все відбувається за умов надзвичайного тиску на компанію з боку деяких ЗМІ. При цьому наші юристи ведуть роботу з правоохоронними, контролюючими та судовими органами по відстоюванню інтересів групи компаній, українського бізнесу і нашої правової позиції.

Маємо надію, що у державних органах професійно і по-державницьки прийматимуть відповідні рішення. Підкреслюємо: станом на сьогодні правоохоронні органи не мають до компанії жодних претензій. Судові справи за сумнівними звинуваченнями проти компанії закрито.

Нагадуємо, що офіційним власником компанії є громадянин Франції, відома фігура світового парфумерно-косметичного ринку, пан Філіп Бенасен. Зміна власника відбулася у травні 2022 року, що відображено у Єдиному державному реєстрі України, який знаходиться у відкритому доступі. До придбання компанії пан Бенасен як голова Philippe Benacin Holding та директор компанії Interparfums SA (володіє парфумерними брендами Coach, DKNY, Donna Karan, Lanvin, Monblanc, Salvatore Ferragamo та 17 іншими) був партнером та постачальником компаній «Брокард-Україна» та «Егзагон» протягом більше 20 років. Він добре знайомий із бізнесом, менеджментом компанії та має перспективні плани щодо подальшого розвитку бізнесу — незважаючи на вкрай складні часи.

Як «Брокард-Україна», так і сам пан Бенасен категорично відкидають звинувачення у начебто формальності зміни власника компанії, які час від часу з’являються у ЗМІ. Характер передрукування таких матеріалів, не обтяжений перевіркою фактів (коли плутають навіть стать фігурантів матеріалу) та першоджерел, запитами офіційних коментарів тощо видає замовний характер матеріалів як частину брудної боротьби конкурентів.

Як і всі ми, власник «Брокард-Україна» Філіп Бенасен вірить у безперечну перемогу України над загарбником. Активне відновлення позицій мережі BROCARD на українському ринку, її подальший розвиток та укріплення закладено у бізнес-стратегію Philippe Benacin Holding, яка вже впроваджується у життя.

Очевидним є факт: зараз хтось намагається зачинити компанію, прибрати її з ринку. Питання до цих «хтось»: якщо з ринку піде BROCARD, хто утримуватиме колектив у майже 1300 людей? Хто годуватиме ще близько 3000 членів їхніх родин? Хто сплатить близько 700 млн податків до кінця 2023 року? Хто перерахує ще 50 млн грн на ЗСУ? У компанії немає власного майна: магазини мережі — це оренда. Тож крім зобов’язань перед співробітниками, партнерами і державою в компанії нема чого забрати. Чи візьме на себе ці зобов’язання той, хто так сильно хоче зараз закрити компанію? Питання зовсім не риторичне. І ми б хотіли, аби над ним замислилися всі ті, хто зараз так активно намагається допомогти тому «комусь» втопити великий і чесний бізнес, який працює для країни та її громадян.

Патріотизм — це не про гучні гасла. Не про «зраду», переслідування та цькування порядного бізнесу, який чітко виконує та за власною ініціативою перевиконує зобов’язання перед державою та громадянами України.

Патріотизм — це працювати, платити податки, берегти людей, допомагати і боротися із ворогом не словами, а справами. Саме такий патріотизм сповідують «Брокард-Україна» та «Егзагон» на чолі з українським топ-менеджментом та французьким власником.

Попередня статтяТаємниці нішевої парфумерії: як пройшов майстер-клас у BROCARD
Наступна статтяBROCARD вітає всіх мам!