Нішева парфумерія – це більше ніж просто аромати. Це один із видів сучасного мистецтва: всі про нього говорять, не всі розуміють, але всі б хотіли бути причетними. Багатогранні, неоднозначні чи буквальні, бунтівні й романтичні – нішеві аромати можуть бути дуже різними. Незмінне одне: якщо любов з ними трапилася, то це назавжди.
Нішевий аромат – це історія. Автор-парфумер вкладає у нього свої почуття, враження, спогади, мрії – і розповідає це світові. І вам. Ви проживаєте цю історію – і вона стає вашою. І ось вже ви – оповідач. А ваше оточення з захопленням слухає.
Нішевий аромат – це авангард. Тиражі популярних люксових флаконів налічують деколи семизначні цифри, ніша ж на те і ніша, щоб бути немасовою. І це не значить, що мова про складні аромати горілої гуми, набору слюсарних інструментів або вологої землі. Це буває, але радше за все це просто аромати з фантазією, які не прагнуть сподобатися всім і одразу.
Нішевий аромат – це філософія. І світогляд. Ви можете бути у старих кедах чи натертих до блиску нових італійських черевиках, малювати картини чи працювати з цифрами – неважливо. Нішевий аромат – це ніби маленький штрих до портрету, що тихо, але дуже вагомо заявляє, що ви – особистість неабиякої глибини.
Нішевий аромат – це ціна. Не в тому сенсі, що це дорого (хоча тут є і дійсно коштовні аромати). Це ціна якості, творчості, інгредієнтів, нетривіальних підходів. І це досить розумна ціна свободи – свободи бути собою і при цьому бути іншим.
Нішевий аромат – це особлива атмосфера. Входження у цей світ потребує певних декорацій: не можна обирати похапцем, у поганому настрої чи серед натовпу. Парфумерні дегустації краще проводити на самоті або ж у супроводі консультанта, щоб відчути, який саме аромат резонує з вами.