Вартість доставки у відділення "Нової Пошти" та поштомат - 69 грн, адресна доставка - 99 грн.
При оплаті на сайті від 600 грн - безкоштовна доставка
У даний час доставка замовлень здійснюється у працюючі відділення «Нової Пошти» у безпечних регіонах України або на вказану адресу.
Термін доставки становить 3-5 днів.
Доставка по Україні у відділення "Нової Пошти" та поштомат - 69 грн, адресна доставка - 99 грн. Вартість доставки сплачує покупець.
Безкоштовна доставка з 1 до 30 вересня 2023 року:
- При покупці від 600 грн з урахуванням знижок та оплаті товару за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard в інтернет-магазині BROCARD.UA
- При купівлі від 3000 грн з урахуванням усіх знижок і оплаті товару післяплатою..
Вартість Експрес доставки - 150 грн.
Доставка у відділення «Нова Пошта» здійснюється тільки у працюючі відділення у безпечних регіонах України.
Адресна доставка по Україні здійснюється кур’єрськими компаніями з 9:00 до 20:00 з понеділка по суботу. Кур'єр заталефонує вам для підтвердження часу і місця доставки.
Перелік відділень компанії «Нова Пошта» ви можете уточнити за цим посиланням.
Строк зберігання замовлення у віділенні «Нової Пошти» становить 4 робочі дні.
Відправка замовлень в Донецьку і Луганську області здійснюється тільки в ті населені пункти, де працюють відділення «Нової Пошти». Відправка замовлень в АР Крим тимчасово припинена.
Термін доставки становить 3-5 днів.
Після оформлення замовлення ви отримаєте повідомлення або консультант інтернет-магазину зв'яжеться з вами для уточнення інформації щодо доставки.
При необхідності ви можете задати питання консультанту за телефоном 0 800 508 880.
Графік роботи консультантів: щодня з 9:00 до 22:00.
При отриманні замовлення на суму від 5000 гривень необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
Всі замовлення, що пересилаються нашим інтернет-магазином, упаковані в картонну коробку, яка надійно запечатана контрольним скотчем з логотипом магазину BROCARD.UA.
При отриманні замовлення уважно огляньте цілісність транспортної упаковки і вміст посилки.
Якщо транспортна упаковка пошкоджена, відсутній товар в посилці або товар має брак, повідомте про це оператору Нової Пошти та складіть претензію. У такому разі посилку не забирайте та не сплачуйте послуги з доставки. Зателефонуйте на номер гарячої лінії 0 800 508 880 для подальшого вирішення питання.
Якщо транспортна упаковка не пошкоджена, але всередині міститься пошкоджений чи бракований товар або товар відсутній, отримайте замовлення і повідомте нам на гарячу лінію 0 800 508 880 або адресу [email protected]. Адміністратор інтернет-магазину зв’яжеться з вами для вирішення питання обміну, компенсації чи повернення.