Джаз – мистецтво віртуозних імпровізацій, невловимих нюансів, вишуканих жіночих напівтонів і чоловічих пульсуючих ритмів. А його шанувальники – люди з витонченим смаком, які можуть оцінити як базову мелодійну лінію, так і її неповторні спонтанні варіації.
Парфумерні бренди, натхненні відомими композиціями та синглами, створили низку ароматів, що нагадують про культову музику минулого століття.
Саме таку ольфакторну історію вдалося створити знаменитому бренду Vilhelm Parfumerie – аромат Dirty Velvet нагадує музику Майлза Девіса, який вплинув на розвиток джазу та стояв біля витоків нових стилів. Коли «одягаєш» цей пристрасний і бархатистий аромат, чуєш, як Майлз грає на трубі, а два андалузькі танцюристи фламенко запалюють під акорди танго.
Початок 60-х: молодь відчайдушно виступає проти жорстокості, насильства й тиску влади. Біт-покоління у протистоянні з поліцією влаштовує демонстрації у всіх американських містах. Характер і настрій бітників висловлювали поети, письменники та музиканти, а його голосом став легендарний автор і виконавець Боб Ділан. Блюзові мотиви композицій Боба, помножені на потужну енергетику і виразний тембр голосу, швидко зробили його популярним не тільки в США, а й за межами країни. Творець парфумів Beat Cafе Jusbox, парфумер Домінік Ропьон, підкреслив той факт, що Ділан розпочинав свій шлях із виступів у кафе, де юні бунтівники обговорювали революційні плани. Нота шкіряних диванів, повітря, наповнене алкоголем і тютюновим димом, нечувана досі музика та ідея свободи.
15 серпня 1969 року в містечку Бетел штату Нью-Йорк, на фермі Макса Ясгура відкрився один із найзнаменитіших музичних форумів – поп-рок фестиваль «Вудсток», який зібрав близько півмільйона глядачів. Його учасники (The Who, Jefferson Airplane, Дженіс Джоплін, Джо Кокер, Джімі Хендрікс, Карлос Сантана та багато інших) виступали проти війни, тому «Вудсток» став святом миру, кохання й музики. Публіка була найрізноманітнішою: серед присутніх знаходилися і хіпі, і «веселі пустуни» Кена Кізі, і навіть представники бунтарського руху йіпі. Під час «Вудстоку» народилося десять дітей, а протягом дев'яти місяців після нього на світ з'явилося близько 200 тисяч немовлят. Вільну і невимушену атмосферу єднання людей з природою, що панувала на фестивалі, один одним і, звичайно ж, з музикою організатори намагалися повторити кілька разів, але досягти того, першого успіху їм так і не вдалося. Натомість це завдання виявилося під силу парфумерному бренду Franck Boclet – Woodstock передає дух фестивалю, який настільки обріс легендами, що вже й незрозуміло, де правда, а де вигадка.
70-ті роки ХХ століття, які згодом прозвали «божевільними», – апогей розвитку рок-н-ролу як музичного напрямку – від хард- до панк-року. Тоді й стали популярними легендарні гурти та виконавці: The Rolling Stones, Queen, The Clash, The Sex Pistols, Девід Боуї, Ерік Клептон, Джімі Хендрікс. Рок став філософією нового покоління, яке прийшло на зміну поколінню 60-х. В атмосферу затишних музичних кафе та величезних забитих шанувальниками концертних залів того часу занурює аромат Franck Boclet Vinyl. Віскі з колою, лимонний і мандариновий сік у флаконі, хмари тютюнового диму – найкращий спосіб відчути ту легендарну епоху та «почути» її безсмертні хіти.
Кінець 80-х: калейдоскоп політичних криз, блискавичний розвиток технологій, у тому числі поява музичного телебачення. Діти, що рано подорослішали, рідко бачать своїх постійно зайнятих батьків і змушені самостійно піклуватися про себе, своїх менших братів і сестер. Відсутність сімейного тепла й власного будинку як притулку, тилу та фортеці компенсувалася вуличним братерством їм подібних, яке отримало назву «вуличного племені». Невпевненість у майбутньому й загальне розчарування у житті ставало причиною депресій, які «лікували» алкоголем і наркотиками. Музикантами, які відображають погляди і почуття покоління Х, стали гранж-група Nirvana та її соліст, «лузер, що перетворився на бога», Курт Кобейн. В унісон з його музичними творами, сміливими та епатажними, звучить інтенсивна, глибока і водночас таємнича парфумерна композиція Jusbox Black Powder.
John Varvatos Nick Jonas Silver Edition – результат творчої співпраці модного дому John Varvatos і американської поп-зірки Ніка Джонаса. Його музика, що налаштовує на позитивний лад, дозволяє розслабитися і зайнятися улюбленою справою – спогляданням навколишнього світу. Звичайно, найкраще робити це, подорожуючи країнами і континентами, збираючи різні враження в єдину, строкату і багатогранну картину, як і пропонують робити Джонас і Варватос. Але в нинішніх реаліях милуватися можна тим, що бачимо поряд: світанком, дощем і веселкою, гілкою в інеї – тем для споглядання нескінченно багато, головне – не пропустити жодної з цих чудових миттєвостей.
MiN New York Coda – це уособлення рок-зірки, у чорній блискучій шкіряній куртці, з гітарою в руках і нестримним вогнем в очах. У ньому соковиті сливи, квіти та деревні ноти кружляють у запальному танці з розкішною шкірою й мускусом.