Кошик

Зроблено в Одесі: як не купити підробки «французьких» парфумів

Зроблено в Одесі: як не купити підробки «французьких» парфумів

На жаль, навіть коли в Україні йде повномасштабна війна, шахраї продовжують наживатися – при цьому схеми обману споживачів, які вони використовують, стають ще більш креативними.

Ми вже неодноразово наголошували на ризиках придбання «брендових» парфумів «за привабливими цінами» (наш попередній матеріал на цю тему тут) або «на остаточному розпродажі» на інтернет-майданчиках незрозумілого походження. Попереджали ми також і про можливість несанкціонованого використання назви бренду та фото магазинів BROCARD в інтернет-рекламі шахраїв, які не мають жодного відношення до нашої компанії.

Останнім часом до вищезгаданих ризиків додалися нові: в декількох містах України, зокрема в Одесі та Дніпрі, правоохоронними органами було виявлено цілі підпільні цехи (ми теж вже попереджали наших підписників у соцмережах про ці небезпеки), де вироблялися парфумерні продукти нібито відомих світових брендів.

Ці аромати «від Діор» продавалися на різних маркетплейсах за неадекватно низькими цінами, що під час виглядало дуже привабливим для неосвіченого покупця. Також для збуту фальсифікату аферисти використовують найбільш популярний на сьогоднішній день месенджер – Telegram, де відкрити публічний канал під виглядом онлайн-магазину з продажу чого завгодно можна у лічені хвилини і без жодних перевірок з боку контролюючих органів.

Вочевидь, що саме інтернет, де купівля відбувається «наосліп», є ідеальним каналом для збуту фальсифікату. Адже у традиційному магазині будь-який професійний товарознавець легко розпізнає парфуми «одеського розливу» і ні в якому разі не поставить їх на полицю.

У тих, хто подивився відео, зняте на підпільних виробництвах, бажання купувати їхню продукцію і, тим паче, наносити її на власну шкіру, навряд чи виникне. Баклажки з рідиною незрозумілого походження і хімічного складу, розставлені прямо на підлозі, надписи відомих назв ароматів, зроблені «від руки», пластмасові флакони для розливу «елітних» парфумів, повна відсутність санітарних норм виготовлення та зберігання продукції – все, що можна побачити на відео, назавжди залишається у пам’яті.

Якщо пощастить, такі парфуми просто швидко вивітряться, завдавши хіба що розчарування від нездійснених очікувань. А от якщо не пощастить, то вони завдадуть конкретної шкоди, спричинивши алергію, висипання на шкірі або інші проблеми зі здоров’ям.

При цьому жалітися буде нікому: «автори» цих підробок залишаться анонімними – і не понесуть жодної відповідальності за свою «творчість».

Тож давайте пройдемо «Курс безпеки: як не стати жертвою шахраїв в інтернеті» ще раз.

  • Головне (і, насправді, єдине дійсно дієве правило) – купувати елітні парфумерні продукти тільки у перевірених місцях.
    Ми гарантуємо, що наш сайт є саме таким місцем! Обирайте перевірені інтернет-майданчики, що належать відомим компаніям, які існують не тільки онлайн, але мають також мережу фізичних магазинів.
    До речі, при покупці брендового товару ви маєте повне право запитати документи, що підтверджують дозвіл на його продаж, – наприклад, легально продавати парфуми CHANEL онлайн в Україні має право лише один інтернет-магазин – brocard.ua.
  • Офіційні магазини ніколи не продають парфуми, виготовлені «за ліцензією».
    Багато хто досі вірить, що парфуми елітних брендів для певних територій, наприклад, для країн з нижчим рівнем доходу, розливають не на основному виробництві компанії, а на локальних заводах у різних країнах – за ліцензією. Насправді ж, відомі парфумерні фірми не практикують таку схему з кількох причин.
    По-перше, обсяги виробництва елітної парфумерії не настільки великі, щоб відкривати окремі заводи для окремих ринків збуту.
    По-друге, зазвичай життєвий цикл парфумів недовгий і нові аромати з’являються щороку, тож налагодити їхнє виробництво на одному заводі простіше, швидше і вигідніше, аніж у п’яти різних точках світу.
  • Ще один із найпоширеніших «гачків», на які шахраї намагаються спіймати споживача, – пропозиція придбати задешево тестери та «відливанти».
    Тестери не просто так називаються – вони призначені саме для тестування продукції перед покупкою, а не щоб їх продавали, що обов’язково вказано на кожному пробнику у вигляді позначки «не для продажу» (not for sale).
    Щодо розливу брендової та нішевої парфумерії в будь-яких обсягах – це також «нововведення» аферистів-підробників. Оригінальний парфум – це справжній витвір мистецтва, якому не місце у 3-літровому балоні! Кожен аромат отримує свій унікальний флакон, який візуально передає його характер. Загальноприйняті об’єми брендових парфумів – це 30 мл, 50 мл, 75 мл, 100 мл тощо.
  • Не ведіться на «Діор за 459 грн». Див не буває: парфум DIOR фізично не може стільки коштувати.
  • Звертайте увагу на адресу сайту, який пропонує товар. Дамо кілька конкретних порад від наших IT-експертів:

Щоб не наразитися на небезпеку, уважно дивіться, куди веде реклама:

  1. Фактична адреса сайту: зверніть увагу на домен і адресу в рядку браузера. Не варто довіряти ресурсу, якщо:
    • адреса сайту відрізняється від адреси у посиланні, за яким ви перейшли на цей сайт;
    • сайт зареєстрований на домені без обмежень для реєстрації, наприклад, com.ua, kiev.ua, in.ua, cc, biz.Усі великі гравці українського ринку мають адреси сайтів в форматі «компанія.ua»!
    • сайт зареєстрований в іншій країні: російські, американські, німецькі, китайські та інші доменні імена мають насторожити, наприклад, .ru, .us, .to, .ca.
    • в адресному рядку відображається однакова адреса для усіх сторінок сайту.
  1. Оформлення сайту: орфографічні, пунктуаційні та друкарські помилки, протиріччя в наданій інформації, непривабливий дизайн – все це видає шахраїв, які не вважають за необхідне створювати якісний контент і не мають на це часу.
  2. Інформація/пропозиція неправдоподібно приваблива: ліквідація складу парфумів за собівартістю, дві/три і більше одиниць зазвичай дорогого товару за ціною однієї, брендові парфуми за умовні 459 гривень під виглядом розпродажів митного конфіскату, залишків зі складу чи з причини закриття магазину.

Зверніть увагу: за такою низькою ціною оригінальна продукція продаватися не може!

  1. Належність сайту компанії, про яку йде мова в рекламі. Введіть запит в Google – «офіційний сайт «Брокард-Україна»». Перший результат в рядку пошуку – brocard.ua – дійсний офіційний сайт компанії. Зайдіть на наш сайт і подивіться, чи є там акційна пропозиція, яку ви побачили в рекламному оголошенні, порівняйте елементи дизайну, перегляньте усі згадані на ньому пов'язані ресурси (соціальні мережі, сайти інтернет-магазинів тощо).

Ось перелік офіційних ресурсів мережі BROCARD:

✔ інтернет-магазин: brocard.ua

✔ Facebook-сторінка: BROCARD Ukraine

✔ Instagram-аккаунт: instagram.com/uabrocard

✔ Youtube: youtube.com/c/BROCARD_UKRAINE

✔ Telegram канал: t.me/uabrocard

Гаряча лінія 0 800 50 888 0

Будь ласка, будьте розсудливими! Не довіряйте сумнівній рекламі та «атракціонам небачених щедрот».

Пам’ятайте, що ми можемо гарантувати якість та оригінальність продукції тільки за умови замовлень у нашому офіційному інтернет-магазині brocard.ua.

Віримо у вашу мудрість!

Попередня статтяПарфумерне мереживо, або з чого сплітаються аромати: запрошуємо на майстер-клас у BROCARD!
Наступна статтяТоп-10 Маски для обличчя