Публічна оферта інтернет-магазину www.brocard.ua та мобільного застосунку BROCARD про продаж Товару

Ця публічна пропозиція (оферта) адресована необмеженому колу осіб, які бажають придбати Товари в інтернет-магазині www.brocard.ua (далі – Сайт) та/або в мобільному застосунку BROCARD (далі – Мобільний застосунок), які надалі в тексті даної оферти  разом іменуються як Інтернет-магазин, або ж окремо – Сайт та Мобільний застосунок відповідно. Ця Оферта встановлює правила й порядок продажу Товарів через Інтернет-магазин, а також регулює відносини між Покупцем і Продавцем при продажі Товарів через Інтернет-магазин та надання в зв'язку з таким продажем послуг.

Покупцеві, який бажає придбати Товар в Інтернет-магазині, необхідно ознайомитися з умовами оферти та прийняти їх. Оформлюючи замовлення в Інтернет-магазині, Покупець засвідчує, що він ознайомлений з умовами цієї оферти, підтверджує свою повну та беззаперечну згоду з усіма положеннями та умовами цієї оферти без будь-яких виключень та обмежень та укладення Угоди, яка є публічним договором відповідно до Цивільного кодексу України (статті 633, 641) і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11). (електронного договору купівлі-продажу Товарів) на умовах, вказаних нижче.

Предмет Угоди

Предметом цієї Угоди є пропозиція Покупцеві придбати для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, представлені в каталозі Інтернет-магазину Товари, на умовах цієї Угоди.

Ця Угода регулює купівлю-продаж Товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:

  • добровільний вибір Покупцем Товарів в Інтернет-магазині;
  • самостійне оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині;
  • оплату Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині;
  • обробку, доставку і передачу Замовлення Покупцеві на умовах цієї Угоди;
  • повернення Товару.

Основні поняття

Сайт – сукупність інформаційних ресурсів, розміщених в мережі Інтернет за адресою www.brocard.uа, включаючи всі його веб-сторінки.

Інтернет-магазин www.brocard.ua (надалі – Сайт) – розділ інтернет-сайту, розміщений у мережі Інтернет за адресою www.brocard.ua, де представлені Товари, що пропонуються Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.

Мобільний застосунок BROCARD (далі – Мобільний застосунок) – застосунок, розміщений у мережі Інтернет за адресами https://apps.apple.com/app/id6474017393 та https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brocard, де представлені Товари, що пропонуються Продавцем для придбання, а також умови оплати і доставки Товарів Покупцеві.

Користувач Інтернет-магазину (далі – користувач) – відвідувач Інтернет-магазину.

Покупець – фізична особа, що замовляє та придбаває представлені до продажу в Інтернет-магазині Товари для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, та приймає умови цієї Угоди.

Продавець – Товариство з обмеженою відповідальністю «Брокард-Україна», код за ЄДРПОУ 24597296, ІПН 245972926144, місцезнаходження: 04073, Україна, м. Київ, вул. Фрунзе (нова назва – Кирилівська), 134-А.

Акцепт – дії Покупця/користувача, спрямовані на прийняття умов даної оферти.

Замовлення – належним чином оформлений запит Покупця на придбання і доставку за вказаною Покупцем адресою Товарів, обраних в Інтернет-магазині.

Продаж товарів через Інтернет-магазин – продаж Товарів шляхом укладення Угоди (електронного договору купівлі-продажу) на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару, що міститься в каталозі Інтернет-магазину, що виключає можливість безпосереднього ознайомлення Покупця з Товаром при укладанні такої Угоди.

Товар – парфумерно-косметична продукція, аксесуари, а також будь-які інші товари, представлені до продажу в каталозі Інтернет-магазину.

Пропозиція – інформація, розміщена в Інтернет-магазині про конкретний Товар, який може бути придбаний Покупцем. Пропозиція включає в себе: інформацію про Товар, інформацію про ціну Товару, знижки та акції на Товар, способи оплати та доставки, а також інші умови придбання Товару Покупцем. Умови Пропозиції визначаються Продавцем.

Особистий кабінет – розділ Інтернет-магазину, доступний користувачеві після реєстрації в Інтернет-магазині, за допомогою якого останній здійснює управління своїм обліковим записом (акаунтом).

Реєстрація – заповнення Покупцем/користувачем відповідної форми в Інтернет-магазині із зазначенням необхідних для ідентифікації даних, з подальшим внесенням особистих (персональних) даних клієнта в базу даних Продавця.

Купівля без реєстрації – вид замовлення Товару в Інтернет-магазині, при якому Покупець може зробити Замовлення Товару без проходження процедури реєстрації в Інтернет-магазині, однак передбачає подальше внесення особистих (персональних) даних такого клієнта в базу даних Продавця.

Статусне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер користувача/Покупця, і містить інформацію про статус Замовлення, реєстрацію, доступ до особистого кабінету тощо. Повідомлення цього типу можуть бути отримані користувачем при здійсненні відповідних дій (реєстрація, оформлення замовлення і т.д.) і не вимагають додаткової згоди такого користувача на їх отримання.

Інформаційне повідомлення – повідомлення, яке направляється Продавцем на e-mail або мобільний номер Покупця/користувача, або в особистий кабінет, і містить інформацію про спеціальні пропозиції, акції, новини Продавця та інші повідомлення.

Push-повідомлення – короткі спливаючі повідомлення, які веб-ресурс або мобільний застосунок надсилає користувачеві на його пристрій.

Гаряча лінія Продавця – один із способів інформаційної підтримки Покупців/ користувачів. Номер телефону гарячої лінії Продавця: 0 800 508 880. Дзвінки зі стаціонарних телефонів і мобільних номерів українських операторів на території України безкоштовні. Актуальний графік роботи Гарячої лінії Продавця зазначається на Сайті.

Електронний подарунковий сертифікат BROCARD (далі – eCard) — документ у вигляді електронного повідомлення, що відправляється на вказаний Покупцем номер мобільного телефону у вигляді Viber або SMS-повідомлення, та містить унікальний номер, номінал, строк дії та може бути використаний на Сайті та у Мобільному застосунку.

Всі інші терміни/поняття, що окремо не визначені в цій Угоді, сприймаються і тлумачяться в їх буквальному граматичному значенні, виходячи з положень чинного законодавства України, звичаїв ділового обороту, а також мети та предмету цієї Угоди.

Загальні положення

  1. Продавець здійснює продаж Товарів через Інтернет-магазин.
  2. Замовляючи Товари через Інтернет-магазин, Покупець погоджується з умовами продажу Товарів, викладеними в цій Угоді (акцепт). У разі незгоди з будь-якою з умов цієї Угоди, Покупець не повинен здійснювати Замовлення Товарів через Інтернет-магазин.
  3. Ці Умови продажу Товарів, а також інформація про Товар, представлена в Інтернет-магазині, є публічною офертою відповідно до статті 641 Цивільного кодексу України та статті 11 Закону України «Про електронну комерцію».
  4. Угода вважається укладеною з моменту підтвердження Продавцем належним чином оформленого Покупцем Замовлення, в якому повинні бути вказані:
    • прізвище, ім'я, по батькові, контактний телефон Покупця або вказаної ним особи (одержувача), адреса доставки;
    • найменування, кількість і ціна Товару;
    • спосіб оплати Замовлення, вартість доставки відповідно до умов, зазначених у розділі «Доставка».

Реєстрація в Інтернет-магазині 

  1. Реєстрація в Інтернет-магазині є добровільною, за результатами якої Покупець/користувач отримує доступ до особистого кабінету, а також можливість створювати списки бажань, зберігати та переглядати історію своїх замовлень, мати доступ до електронних чеків, переглянутих раніше товарів та товарів, залишених у кошику, отримувати персональні знижки та пропозиції, інформаційні повідомлення, відстежувати доставку, можливість швидкого оформлення покупки.
  2. При реєстрації в Інтернет-магазині Покупець/користувач повинен надати достовірну і точну інформацію про себе і свої контактні дані для належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем з продажу і доставки йому Товарів. Продавець не несе відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань, якщо надана Покупцем при реєстрації або при оформленні Замовлення інформація є неточною або неповною. 
  3. Для реєстрації в Інтернет-магазині обов’язковою є наявність активного номера мобільного телефону від українського оператора зв֦'язку. Такий номер мобільного телефону має належати користувачеві/Покупцеві і підтримувати можливість отримання SMS, Viber або push-повідомлень для верифікації.
  4. Покупець/користувач зобов'язується не повідомляти третім особам свої дані для входу в особистий кабінет. У разі виникнення у Покупця/користувача підозр щодо безпеки його даних або можливості їхнього несанкціонованого використання третіми особами, Покупець/користувач зобов'язується негайно повідомити про це Продавця шляхом направлення відповідного повідомлення на електронну адресу [email protected]а або зателефонувати на Гарячу лінію Продавця.
  5. Покупець/користувач несе повну відповідальність за всі дії, які виконуються в Інтернет-магазині від його імені.
  6. Якщо Покупець/користувач здійснив реєстрацію на Сайті та/або в Мобільному застосунку з використанням номера мобільного телефону та надалі припинив його використання без належного оновлення контактної інформації у своєму Особистому кабінеті, Продавець не несе відповідальності за можливе відновлення доступу до Особистого кабінету третьою особою, якій мобільний оператор повторно надав відповідний номер телефону після завершення строку його деактивації. Покупець/користувач зобов’язується самостійно та своєчасно оновлювати контактні дані у своєму Особистому кабінеті, а також негайно повідомляти Продавця у разі втрати номера телефону, що використовувався при реєстрації. У разі невиконання зазначених вище дій, усі ризики та наслідки, пов’язані з можливим несанкціонованим доступом до Особистого кабінету, покладаються на Покупця/користувача. 

Інформація про Товар, ціна Товару

  1. Фотографії (зображення) представлених в Інтернет-магазині Товарів можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару (це може бути зумовлене, зокрема, оновленням зовнішнього вигляду товару виробником), що не може розцінюватись Покупцем як порушення зі сторони Продавця. Опис Товару та його характеристики надаються для загального ознайомлення. Повну інформацію про Товар Покупець може отримати, звернувшись до консультантів Гарячої лінії Продавця або шляхом надсилання повідомлень на адресу [email protected]
    Продавець може в будь-який момент вносити зміни в опис Товару або фотографії (зображення).
    Ціна Товару, що представлений в Інтернет-магазині, вказана в гривнях з урахуванням ПДВ. .
  2. Покупець погоджується з тим, що ціна на Товар, відкладений ним у «Кошик», його асортимент і кількість будуть актуальними лише на момент формування ним «Кошика», і можуть змінитися, якщо покупка не була остаточно оформлена шляхом натискання кнопки «Підтвердити замовлення», що не може бути розцінене як порушення зі сторони Продавця.
  3. Весь Товар, представлений в Інтернет-магазині, є оригінальним та постачається офіційними постачальниками (імпортерами/дистриб’юторами) таких товарів в Україні.
  4. Ціна Товару з урахуванням знижок, промокодів або акційних пропозицій вказується в «Кошику» при оформленні Замовлення. Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Покупець погоджується з придбанням Товару за вказаною в «Кошику» ціною.
  5. Ціна Товару в Інтернет-магазині може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на замовлений Покупцем Товар після підтвердження замовлення Продавцем зміні не підлягає.
  6. Продавець має право надавати знижки на Товари, проводити акції, встановлювати спеціальні ціни на Товари. Види знижок, порядок і умови їх нарахування вказані в Інтернет-магазині в розділах «Дисконтна програма» і «Акції», або в персональних повідомленнях для зареєстрованих користувачів, і можуть бути змінені Продавцем в односторонньому порядку.
  7. У разі неможливості виконати Замовлення (відсутність Товару, настання технічного збою, тощо), Продавець інформує про це Покупця. При неможливості зв'язатися з Покупцем дане Замовлення вважається анульованим. Якщо Замовлення було оплачене, Продавець повертає Покупцеві сплачену за Замовлення суму на платіжну банківську карту.

Оформлення Замовлення

  1. Покупець самостійно оформлює Замовлення шляхом вільного вибору Товару, переміщення його в розділ "У кошик" і підтвердження вибору натисненням кнопки "Оформити замовлення", або за телефоном Гарячої лінії Продавця. Після оформлення Замовлення Покупцеві буде направлено статусне повідомлення про підтвердження Замовлення на зазначені при оформленні Замовлення контакти (e-mail і / або мобільний номер телефону). При оформленні Замовлення за телефоном Гарячої лінії Продавця підтвердження Замовлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку або відправки повідомлення на мобільний номер.
  2. У разі відсутності замовлених Покупцем Товарів на складі Продавця, останній вправі анулювати Замовлення Покупця, повідомивши про це Покупця дзвінком консультанта Інтернет-магазину, листом або повідомленням на мобільний номер Покупця. У разі анулювання передоплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну банківську карту, з якої було оплачене Замовлення.
  3. Оформлюючи Замовлення Покупець підтверджує, що він повністю ознайомлений з умовами цієї оферти, зрозумів та погоджується з усіма умовами цієї Угоди без виключення, підтверджує, що він у зручний та доступний для нього спосіб належним чином у відповідності до чинного законодавства України у сфері захисту прав споживачів повідомлений щодо Продавця, одержав всю необхідну, достовірну та своєчасну інформацію про Товар, що повною мірою забезпечило можливість свідомого та компетентного вибору Товару.
  4. Покупець, оформлюючи Замовлення, підтверджує, що ознайомлений з розділами Інтернет-магазину «Доставка» і «Оплата», погоджується з ними і розуміє їх у повній мірі. Продавець залишає за собою право змінити термін доставки Замовлення з наступним повідомленням про це Покупця.
  5. Для підтвердження Замовлення з Покупцем може зв'язуватися консультант Інтернет-магазину, який уточнює деталі Замовлення, орієнтовну дату і час доставки. Підтвердження Замовлення може відбуватися і без дзвінка консультанта, за допомогою електронного листа або повідомлення на мобільний номер телефону Покупця.
  6. Покупець несе ризик несприятливих наслідків за надання неправдивих відомостей, що спричинило за собою неможливість виконання або належного виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем.
  7. Продавець має право відмовитися від передачі Замовлення Покупцю в разі, якщо дані, зазначені Покупцем під час оформлення Замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх достовірності. У разі анулювання передоплаченого Замовлення вартість Товару повертається Продавцем Покупцю на платіжну банківську карту, з якої було оплачене Замовлення.
  8. Продавець залишає за собою право на власний розсуд обмежити доступ Покупця/користувача до Інтернет-магазину, скасувати вже оформлене Замовлення, відмовити в обслуговуванні тощо, у разі, якщо будь-які дії такого Покупця на думку Продавця носять ознаки зловживання, шахрайства та/або можуть завдати шкоду інтересам інших покупців та/або третіх осіб, та/або Продавцю.
  9. Продавець має право обмежити доступ до Інтернет-магазину Покупцю або скасувати Замовлення шляхом надсилання повідомлень Покупцю або за телефоном.
  10. Продавець вправі скасувати вже оформлене Замовлення, що складається лише з пакувальних товарів (пакети, коробки тощо).
  11. Оформлюючи Замовлення, Покупець дає згоду на обробку своїх персональних даних в рамках чинного законодавства України у сфері захисту персональних даних та з урахуванням Політики конфіденційності Продавця.
  12. Оформлюючи покупку eCard Покупець підтверджує, що він повністю ознайомлений з Правилами покупки та використання електронного подарункового сертифіката BROCARD, зрозумів та погоджується з усіма пунктами даних Правил.

Доставка Товару

  1. Доставка Товару здійснюється обраною Продавцем компанією-перевізником. Способи, орієнтовні терміни, територія доставки Товарів вказані в Інтернет-магазині в розділі «Доставка та оплата». Якщо Покупцем обрано адресну доставку, орієнтовний термін і час доставки узгоджується Покупцем і представником компанії-перевізника.
  2. При доставці Товар вручається Покупцеві або третій особі, зазначеній Покупцем у Замовленні (далі - Одержувач). При неможливості отримання Товару зазначеними вище особами Товар може бути вручений особі, яка може надати відомості про Замовлення, а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі. Зобов'язання Продавця з доставки Товару Покупцеві (Одержувачу) в такому випадку вважаються виконаними належним чином.
  3. Разом із Замовленням Покупцю передаються первинні документи, що супроводжують продаж Товарів.
  4. Представник компанії-перевізника (кур'єр) при врученні Товару вправі запросити для ознайомлення документ, що засвідчує особу Одержувача, з метою ідентифікації особи Одержувача.
  5. Право власності на Товар переходить до Покупця (Одержувача) в момент передачі Товару після оплати повної вартості Товару.
  6. Ризик випадкової втрати (загибелі) або випадкового пошкодження Товару переходить до Покупця (Одержувача) в момент передачі йому Товару.
  7. Вартість доставки Замовлення:
    • актуальні умови та вартість доставки Товару вказано у розділі «Доставка та оплата» Інтернет-магазину.
  8. Обов'язок Продавця передати Товар Покупцю вважається виконаним Продавцем в момент вручення Товару Покупцеві (Одержувачу) або отримання Товару Покупцем (Одержувачем) у відділеннях/поштоматах компаній-перевізників.
  9. При отриманні Товару Покупець (Одержувач) повинен перевірити цілісність транспортної упаковки і, якщо немає видимих її ушкоджень, отримати Замовлення та оплатити його вартість, якщо Товар не був оплачений Покупцем попередньо.
  10. Співробітник компанії-перевізника не уповноважений надавати будь-які консультації щодо Товару. Всі питання щодо Товару повинні адресуватись операторам Гарячої лінії Продавця.
  11. Якщо транспортна упаковка пошкоджена, Товар відсутній у посилці або Товар має брак, Покупець (Одержувач) повинен повідомити про це оператору (працівнику) компанії-перевізника і скласти претензію, при цьому посилку не забирати та не оплачувати послуги з доставки Замовлення (якщо такі потребують оплати).
  12. З питань пошкодження Товару, відсутності Товару або виявленні браку Покупцеві необхідно звернутися до Гарячої лінії Продавця або написати повідомлення на адресу [email protected].
  13. У разі недоставки Товару Продавець відшкодовує Покупцю вартість передоплаченого Покупцем Замовлення і доставки (якщо така оплачувалась Покупцем) в повному обсязі після отримання від компанії-перевізника підтвердження втрати (загибелі) Товару або його повернення на склад Продавця.

Оплата Товарів

  1. Оформлене в Інтернет-магазині Замовлення Покупець може оплатити:
    • банківською карткою Visa або Mastercard;
    • готівкою кур’єру або готівкою чи банківською карткою у відділенні/поштоматі компанії-перевізника;
    • eCard.
  2. Провайдер електронних платежів в Інтернет-магазині – компанія Український процесинговий центр (UPC). Провайдер електронних платежів забезпечує захист персональних даних.
  3. Пластикові Подарункові картки до оплати в Інтернет-магазині не приймаються.

Повернення Товару та грошових коштів

  1. Обмін (повернення) Товару належної якості.
    Парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають обміну (поверненню).*

    * Стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додаток №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р №172 встановлюють, що до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться зокрема: парфумерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п.).
  2. Повернення Товару неналежної якості.
    Товар неналежної якості – це товар, який містить недоліки. Недолік товару – це невідповідність його вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договору або вимогам, які пред'являються до нього.
    Відмінність елементів дизайну або оформлення Товару від заявленого в Інтернет-магазині опису та/або зображення не є ознакою неналежної якості такого Товару.
    Якщо Покупцеві був переданий Товар неналежної якості, Покупець має право скористатися положеннями статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та вимагати заміни на Товар належної якості або вимагати розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми.

Правила розміщення відгуків на сайті та мобільному застосунку

На сайті та мобільному застосунку розміщуються відгуки покупців про товари, придбані в інтернет-магазині, мобільному застосунку та мережі магазинів BROCARD. Усі відгуки проходять обов'язкову модерацію. Не публікуються відгуки, що містять:

  1. Нецензурну лексику та будь-які інші образливі вирази.
  2. Вкладення з фото та відео, що не стосуються теми та предмету відгуку.
  3. Посилання на сторонні ресурси, за виключенням посилань на відео про товар на youtube.
  4. Згадки про інші магазини та порівняння з ними.
  5. Спам і рекламу.
  6. Нечитабельні знаки та символи.
  7. Відгуки про обслуговування замість відгуку про конкретний товар.
  8. Безпідставні звинувачення та підозри в підробці.
  9. Звернення, які вимагають індивідуальної відповіді чи рішення.
  10. Інформацію без характеристики товару та досвіду його використання.

Додаткові умови

  1. Продавець має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цієї оферти. Такі зміни вступають в силу з моменту розміщення нової версії оферти.
  2. Усі суперечки, що виникають між Продавцем та Покупцем з приводу умов цієї оферти, Сторони намагатимуться вирішувати шляхом переговорів. У разі недосягнення згоди суперечка може бути передана на розгляд до судового органу відповідно до чинного законодавства.
  3. В усіх питаннях, які не врегульовані нормами цієї Угоди, Сторони керуються нормами чинного законодавства України.