Гаряча лiнiя 0 800 50 888 0
ua
Список бажань
Кошик
Moschino

Засновником відомого бренду парфумерії Moschino став Франко Москіно, який народився в 1950 році в Італії. Москіно навчався в Академії витончених мистецтв, одночасно підробляючи в різних модних виданнях. Після закінчення навчання він працював в знаменитому Будинку моди Versace стилістом і дизайнером. Стиль Москіно описували як «провокаційний».

Власну колекцію жіночого одягу Moschino випустив в 1983 році, чоловічий - в 1986. Після цього під маркою бренду вийшли лінії одягу Cheap and Chic"" and ""Moschino Jeans".

Аромати

Перший аромат Moschino був випущений в 1987 році. Він повторював назву бренду - Moschino - і став досить успішним. Критики трохи пізніше визнали цей парфум найбільш консервативним з усієї ароматної продукції бренду. Акуратний, відточений дизайн, елегантна і стримана, як леді, для якої був створений цей букет, композиція принесли славу Moschino і як парфумерної компанії. У 1996 році вийшли квіткові духи Cheap and Chic, які до сих пір користуються популярністю. Це була остання композиція, яка була створена за життя Франка. Далі роботи над шедеврами «золотого» Moschino продовжила його муза, компаньйон і друг - Россела Джардіні. Компанія стала активно розробляти парфумерну лінію. Сьогодні налічується більше дванадцяти унікальних композицій для чоловіків і жінок. Макретингове опитування показало, що найбільшим попитом серед дам користується еліксир блакитного кольору - «Funny», I Love Love, Cheap & Chic, Glamour. Чоловіча ж половина людства віддає перевагу сонячному аромату «Friends men». Також, серед чоловічих парфумів варто виділити Uomo, що вийшов в 1997 році.

Упаковка

Ще один хіт від Франко і його послідовників - рекламна продукція, яка була зроблена з великим смаком і часткою іронії. Креативні ідеї роликів розглядають навіть в інститутах, як приклад продуманості і важливості незвичайного ходу, який тягне за собою стовідсотковий успіх - першу покупку.

Франко робив ставку на зручність, гумор і легкість. «Модно те, що подобається!» - таке гасло компанії, яке втілене в її одязі і парфумерії. Франко Москіно першим сказав, що немає «хорошого» і «поганого» смаку, є талановиті й бездарні речі. Він завжди заявляв, що не людина існує для моди, а мода для людини.

Читати повністю