Гаряча лiнiя 0 800 50 888 0
ua
Список бажань
Кошик

Кіліан Хеннессі

Кіліан, спадкоємець династії, що заснував знаменитий коньячний будинок і багато в чому сформував сучасні уявлення про розкіш, вирішив не відступати від сімейної традиції. Створений ним розкішний бренд чудово доповнює довгий список досягнень його попередників.

У дитинстві улюбленим місцем його дозвілля були сімейні коньячні льохи. Перед закінченням Сорбонни, в пошуках «єдиної мови богів і смертних», Кіліан написав дисертацію про семантику ароматів. Сприймаючи «частку ангелів» як частину своєї спадщини, він відкрив для себе дорогу у світ парфумерного мистецтва.

«Часткою ангелів» в будинку Хеннесі називають невеликий відсоток коньяку, який незбагненним чином випаровується з коньячних льохів, ніби ангели забирають належну їм частину. Цим пояснюється те, що більшість сучасних ароматів Кіліана зберігають пам'ять його дитинства, співзвучні запаху дорогоцінного коньяку з його деревинними і алкогольними нотками і відтінками.

«Я хочу повернути парфумерне мистецтво на його п'єдестал, відновити втрачені традиції парфумерії кінця XIX — початку XX століть, але уявити їх в сучасному прочитанні»

По завершенні навчання він продовжує працювати в парфумерії, в тому числі разом з такими відомими парфумерними будинками, як Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen і Giorgio Armani.

У 2007 році Кіліан заснував однойменний бренд, прагнучи не тільки реалізувати свій творчий потенціал, а й досягти гармонії між елегантністю і кричущою розкішшю. Кожен флакон Kilian можна використовувати повторно необмежену кількість разів. Багато в чому завдяки цій унікальній філософії «екологічно чистої розкоші» бренд так швидко став неймовірно популярним і зайняв власну нішу в світі парфумерії.

У 2007 році Кіліан випускає колекцію ароматів під власним ім'ям, в якій досягає гармонійного поєднання вишуканості, елегантності та абсолютної безкомпромісної розкоші. А його принцип «eco-luxe», який полягає в тому, що флакони духів можуть наповнюватися багаторазово і зберігатися багато років, мінімально забруднюючи планету, миттєво підняв його бренд на вершину парфумерного Oлімпа, і забезпечив йому в цій сфері власну «нішу».

Золотий вік # kilian10years

У 2017 році і попередні вісім років з моменту появи на світовому ринку, парфумерія Кіліана вже включає 28 ароматів, розподілених по різним колекціям: «L'Oeuvre Noire», «Arabian Nights», «Asian Tales», «In the Garden of Good & Evil», «A Night in the Garden of Good and Evil», «Addictive State of Mind» і « Moonlight in Heaven». На додаток до своєї парфумерної продукції в 2010 Кіліан випустив невелику серію вечірніх ювелірних виробів, виконаних в стилі арт-деко, поширивши свій бренд також на цю категорію продукції.

У 2017 році Кіліан продовжує випускати товари, які відрізняються складністю і нескінченною розкішшю, які властиві всім його парфумерним і ароматизованим ювелірним виробам і шкіряним браслетом.

Бренд Kilian не стоїть на місці і постійно розвивається, але одна деталь залишається незмінною: кожен аромат, будь-який аксесуар несе в собі прагнення до бездоганної витонченості та класичної розкоші.