Гаряча лiнiя 044 365 88 80
ua
Кошик
Які переваги покупки в інтернет-магазині BROCARD.UA?

Тільки оригінальні товари, що мають усі необхідні документи.

Поставки товару тільки від офіційних представництв або дистриб’юторів брендів.

Вигідні пропозиції, супер-ціни, дисконтна програма.

Широкий асортимент парфумерії та косметики сегмента luxury.

Допомога професійних консультантів, які пройшли навчання в Парижі.

Чому в інтернет-магазині BROCARD.UA представлені тільки оригінальні товари?

У всіх магазинах мережі BROCARD та в інтернет-магазині BROCARD.UA представлена винятково оригінальна продукція світових брендів косметики і парфумерії. Ми несемо повну відповідальність за всі товари, які пропонуємо споживачам, гарантуємо їх якість і безпеку. Ми співпрацюємо тільки з виробниками, офіційними представниками і дистриб’юторами брендів в Україні і маємо всі відповідні сертифікати якості. Детальніше про те, чому важливо купувати якісну оригінальну продукцію в розділі #КупуйОРИГІНАЛ.

Який термін доставки замовлення?

У даний час доставка замовлень здійснюється лише у працюючі відділення «Нової Пошти» у безпечних регіонах України. Термін доставки становить 3-5 днів

Строк зберігання замовлення у відділенні Нової Пошти 4 дні. На 5 день замовлення автоматично відправляється назад на склад BROCARD.

Скільки необхідно заплатити за доставку замовлення?

Доставка по Україні – за тарифами «Нової Пошти». Вартість доставки сплачує покупець.

Для чого необхідно реєструватися на сайті?

Реєстрація на сайті дає можливість використовувати в інтернет-магазині знижку за дисконтною карткою, перевіряти накопичену суму покупок, створювати списки бажань, зберігати адреси доставки для зручності здійснення наступних замовлень, залишати відгуки про товари, легко керувати своїми даними, а також використовувати весь функціонал сайту.

Як зареєструватися на сайті?

Натисніть кнопку «Вхід» у верхній частині головної сторінки сайту, а потім «Реєстрація». З’явиться анкета, яку потрібно заповнити. Надалі дотримуйтесь підказок на сайті.

Як оплатити замовлення?

В інтернет-магазині BROCARD.UA на даний момент оплатити замовлення можна лише на сайті за допомогою банківської картки.

Яка мінімальна сума замовлення?

В інтернет-магазині BROCARD.UA немає обмежень за сумою замовлення.

Для чого необхідний номер замовлення?

При виникненні питань щодо замовлення повідомляйте, будь ласка, його номер консультанту інтернет-магазину або вказуйте номер у листі. Це прискорить обробку Вашого повідомлення.

Чи діє в інтернет-магазині дисконтна картка BROCARD?

В інтернет-магазині BROCARD.UA, як і в мережі BROCARD, надаються знижки за дисконтними картками. Для того, щоб скористатися знижкою по картці, необхідно під час реєстрації вказати її номер у відповідному полі. Після реєстрації ціни на сайті будуть відображатися вже з урахуванням знижки за дисконтною карткою.

Знижка за дисконтною карткою розповсюджується на весь асортимент магазину BROCARD.UA, крім випадків, описаних у розділі Дисконтна програма.

Куди я можу звернутися, якщо виникають питання щодо використання дисконтної картки?

Гаряча лінія: +380443658880 щодня з 9:00 до 22:00;

еmail: [email protected] (вказуйте, будь ласка, номер дисконтної картки та ПІБ її власника);

звернутися до касира в будь-якому магазині BROCARD.

Чи можна відновити дисконтну картку при втраті?

Так, у разі втрати дисконтної картки її можна відновити в будь-якому магазині BROCARD при пред’явленні документа, що посвідчує особу, та за кодом, отриманим на ваш мобільний телефон, до якого прив’язана картка.

Чи додається сума замовлень в інтернет-магазині BROCARD.UA до накопичень на дисконтній картці?

Сума кожної покупки як у магазинах BROCARD, M.A.C, Kiehl's, так і в інтернет-магазині BROCARD.UA, зараховується на баланс картки. У деяких випадках сума покупки може нараховуватися протягом 30 днів. Розмір знижки збільшується із зростанням загальної суми Ваших покупок і може досягти 20%.

Якщо виникли запитання щодо накопичення – звертайтесь, будь-ласка, за телефоном +380443658880 (щодня з 9:00 до 22:00), або [email protected]

Як я можу використовувати накопичення на дисконтній картці?

Накопичення на дисконтній картці не призначені для оплати покупок. Вони необхідні для отримання картки з більшим розміром знижки. Детальніше про дисконтні картки читайте в розділі Дисконтна програма.

Чи можу я оплатити замовлення подарунковою карткою?

Подарункові картки BROCARD не приймаються до оплати в інтернет-магазині. Також не приймаються до оплати картки, отримані за акціями або до дня народження. Такі картки можуть бути використані в будь-якому стаціонарному магазині BROCARD.

Подарункові картки M.A.C приймаються до оплати в стаціонарних магазинах M.A.C, картки Kiehl’s – у стаціонарних магазинах Kiehl’s.

Як зв'язатися з адміністрацією сайту?

Гаряча лінія: +380443658880 щодня з 9:00 до 22:00;

еmail: [email protected] (якщо питання пов’язане з Вашим замовленням, вказуйте, будь ласка, його номер).

Ми завжди раді почути Ваші відгуки й допомогти у вирішенні будь-якого питання!

Однакові ціни в інтернет-магазині та в мережі BROCARD?
У інтернет-магазині, а також у кожному магазині мережі BROCARD можуть проходити різні акції та надаватися різні знижки, внаслідок чого ціни з урахуванням знижок і акцій можуть відрізнятися.
Чи потрібен документ для отримання замовлення?
При отриманні замовлення на суму від 5000 грн. необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу.
Як зберігати парфуми?
Аромати зберігаються при кімнатній температурі. Парфуми не люблять вологих і спекотних приміщень, не переносять прямих сонячних променів та морозу.
Як користуватися ароматом?
Наносьте аромат на тіло в місця, де кровоносні судини близькі до поверхні шкіри. Аромати розкриваються у теплі тіла.