Близькість до клієнта як бізнес-модель: що ми дізналися на зустрічі клубу The One in a Million

що ми дізналися на зустрічі клубу The One in a Million

Бізнеси бувають різні. І питання навіть не в масштабах, а, радше, у площині цінностей, в якій ці бізнеси існують. Цікаво? Нам теж було неймовірно цікаво послухати супер-круту Каріну Дубініну, тендітну пані та сильну бізнес-леді, засновницю мережі beauty-салонів Backstage.

що ми дізналися на зустрічі клубу The One in a Million

Цього разу резидентки нашого дружнього клубу The One in a Million зібралися, аби дізнатися про методи масштабування бізнесу в умовах кризи, стандарти сервісу, які, власне, бізнес і створюють, нетривіальні рішення, що рятують, коли на ринку «все пропало». Нам у цій зустрічі резонувало все: досвід спікерки та приклади з beauty-сфери, підходи до створення «того-самого-сервісу», відкритість до нових можливостей та намагання якнайкраще пізнати свого клієнта. А ще та ж парадигма цінностей: BROCARD, як і Backstage, тяжіє до моделі «Близькість до клієнта». І це про фокус на ефективність та розуміння потреб кожного клієнта, розвиток персоналізованих пропозицій, цінність стосунків, цікаві нетипові рішення, відповідальність та винятковий сервіс. 

що ми дізналися на зустрічі клубу The One in a Million

Ну і, звичайно ж, Краса! Її на цій події було традиційно багато. Краса сильних, стильних, надихаючих жінок. Краса світоглядів. Краса підходів до бізнесів. Краса теплого жіночого кола, яку підсилювали неодмінні подарунки! Настрій чарівним пані створювали швейцарський преміум-бренд догляду за шкірою La Colline та український преміум-бренд медового догляду за волоссям Beehive Cosmetics.

що ми дізналися на зустрічі клубу The One in a Million
Попередня статтяТОП-5 кремів для рук від українських виробників
Наступна статтяЗ надією у серці: Lancôme передає 1 000 000 грн на допомогу кардіоцентру дитячої лікарні