BROCARD на благодійному фешн-заході Public Talk «NEW VISION: Мода під час війни»

Мода давно перестала бути лише про одяг та тренди. Це спосіб самовираження та культура, яку дуже важливо підтримувати, тим паче у такі часи.

Public Talk NEW VISION

Цьогорічний Ukrainian Fashion Week сколихнув всю Україну та навіть світ, адже вперше відбувався за часи повномасштабного вторгнення. Він запам’ятався яскравими показами, неймовірними талантами та величезною кількістю краси. Аби завершити цей тиждень моди з максимумом користі, молоді дизайнери, стилісти та фешн-поціновувачі відвідали Public Talk на тему «NEW VISION: Мода під час війни».

Public Talk NEW VISION

Українська модельєрка та власниця бренду Ельвіра Гасанова поділилася секретами масштабування, PR-директор бренду Kachorovska Антон Єременко розповів про підтримку молодих українських дизайнерів, а Юлія Ярмолюк, засновниця та дизайнер бренду J'amemme, розказала про свій перший показ в Україні та про розвиток моди у регіонах країни.

Public Talk NEW VISION

Краса і мода завжди разом, тож BROCARD та Trussardi підтримали захід, зробивши приємні подарунки усім гостям Public Talk.

Попередня статтяКонкурс «Подарунки від Gucci»
Наступна статтяНатхнення, соцмережі й Краса: BROCARD на заході «Про що мовчать блогери?»