Люди бізнесу люблять цифри: 10 міст України, 35 спікерів, 15 представників посольств, 8 годин онлайн-трансляції, 250 інвесторів і власників топових компаній – стільки людей зібралося в готелі Kharkiv Palace, щоб обговорити економіку після пандемії, обмінятися досвідом і заснувати платформу для співпраці і реалізації спільних проектів.
Чим здивувати тих, хто своїми умами створює чудеса сучасної техніки –електротранспорт для захисту екології, або трисекційні трамваї нового покоління? Парфумерним телепортом! Показати, що можна подорожувати світом без засобів пересування!
Джузеппе Маротта писав, що місто потрібно «не дивитися, ним потрібно дихати», а людина в середньому робить близько 25 000 вдихів за день. BROCARD Niche Bar взяв на себе роль гіда і склав ольфакторну карту Мілана! Ми провели гостей за лаштунки оперного театру «Ла Скала», у гримерку Марії Каллас (Behind The Curtain Piazza Alla Scala), відвідали Мекку шопоголіків – одну з найдорожчих вулиць у світі Via Montenapoleone, де дивовижної краси італійки з великими пакетами зайшли перекусити яблучним штруделем у найстарішій кондитерській Cova (Limitless Shopping Via Della Spiga).
Далі наш шлях пролягав через брущаті вулички Віа Фіорі Кіарі – визнане місце творчої тусовки: художники, поети, колоритні ворожки в барі Jamaica, які палять трави і п'ють лікер – напевно їх передбачення були дуже добрими (I Vicoli Via Fiori Chiari Trussardi). Поєднати небо й землю зміг Aperitivo Milanese Porta Nuova – втілення найвищої вежі UniCredit, здатної закрутити голову у всіх сенсах, і справа не в шоті амаретто як однієї з нот аромату. Наостанок ми відвідали галерею Віктора Еммануїла II, в якій сплелися пишність Дуомо і неокласика П'єрмаріні: скляні стелі, яскраві мозаїки, леді у вечірніх сукнях і джентльмени в смокінгах (Passeggiata In Galleria Vittorio Emanuele II). Яка подорож обійдеться без загадок? Ми запропонували гостям аромат-ребус Musc Noir Perfume Enhancer – всього 4 ноти, які можуть стати самодостатнім парфумом або підсвітити нові грані сусідів по лінії.
Найбільш вдалі інвестиції – у себе і подорожі, адже після них ви повертаєтеся іншим. А робити це за допомогою нішевих ароматів Trussardi Le Vie Di Milano чи інноваційного транспорту – особистий вибір кожного!
Інші статті по темі:
Поділитися: