BROCARD Niche Bar на премії «ТОП-30 підприємниць України»

Якщо ввести в Google пошуковий запит «Сила жінки», вам автоматично запропонують продовження – «у її слабкості». Ось тільки часи давно змінилися. Дослідження Українського центру за 2020 рік свідчать, що частка жінок на керівних посадах у країні склала 30,45%. Ми щиро захоплюємося силою прекрасної статі і підтримуємо Жінку – завжди і в усьому. Адже ми – бізнес про Красу і емоції – як не крути, але, перш за все, про жіночу силу. Успішні, сильні, красиві – таких жінок цього разу надихав BROCARD Niche Bar на церемонії вручення премії «ТОП-30 підприємниць України» за версією редакції видання «Новий Час». Надихав, до речі, не тільки жінок, адже на красивому світському заході в «українській силіконової долині» – Unit City – зібралися і настільки ж успішні та стильні чоловіки, які прийшли підтримати своїх леді.

BROCARD Niche Bar на премії ТОП-30 підприємниць України

«Ми хочемо звернути увагу громадськості на тих, хто змінює Україну на краще, хто розвиває її, досягає результату і часто робить це всупереч, а не завдяки, – зазначив Віталій Сич, головний редактор видання «Новий час» і ведучий вечора. – Наші номінантки – приклад для наслідування і надихаючі історії, які показують іншим, що все можливо».

BROCARD Niche Bar на премії ТОП-30 підприємниць України

Органічний акомпанемент успіху, краси і сили – звичайно ж, за BROCARD Niche Bar! Ольфакторним супутником вечора став американський бренд Vilhelm Parfumerie від творця Яна Вільгельма Альгрена. Швед, красень, випускник школи мистецтв, він був вихований мамою-хіпі і бабусею в традиціях повної свободи: «Ідеальна жінка – не та, яка виконує розпорядження суспільства. Вона має яскравий інтелект і внутрішню силу для реалізації своїх мрій».

BROCARD Niche Bar на премії ТОП-30 підприємниць України

Гості вечора переносилися в «сучасний Вавилон» – вдихаючи суміш ароматів квітучих на балконах рослин і нагрітих сонцем вулиць колоритного нью-йоркського Гарлема (аромат 125th & Bloom), занурювалися в атмосферу підпільних джаз-клубів – неодмінно з віскі, сигарою і шкіряними чохлами від саксофона (Smoke Show). Вони зустрічали тих, кого вже не зустріти в реальному житті – у компанії легендарного Майлса Девіса (Dirty Velvet) виходили на танцпол, ненадовго залишивши трубку, але взявши до рук інжир і помело – поповнити сили після відчайдушних танців. Спостерігали за кокетливою Мерилін Монро за келихом «Космополітана», яка потім непомітно зникала в клубах диму (Do Not Disturb).

BROCARD Niche Bar на премії ТОП-30 підприємниць України

Жінки здатні перевернути гори і обертати планету, тільки дайте їм віру в себе і час розслабитися! А подорожувати в часі їм – та й нам усім – завжди допомагають аромати.

Попередня статтяЯк зробити, щоб тіні не скочувалися на повіках: поради + добірка засобів
Наступна статтяУ джазі не тільки дівчата: BROCARD Niche Bar на Дні народженні Laura Marti