BROCARD Niche Bar рушив на квартирник

BROCARD Niche Bar рушив на квартирник

І не просто квартирник, а гастрономічний квартирник за участю головних світських дів столиці, в обрамленні прикрас BVLGARI і з витонченими кулінарними експериментами від одного з кращих шеф-кухарів України Володимира Ярославського.

За вікнами мерехтіли вогні нічного Києва, клацали затвори камер, сотні сторіз публікували в Instagram, дівчата жваво спілкувалися і приміряли прикраси, у келихах танцювали бульбашки Moët, на кухні чаклував шеф - і всю цю витончену естетику обертав тонкою ароматною вуаллю BROCARD Niche Bar.

Відповідно до дрес-коду Sparkling Black із повітряних чорних блотерів-пухівок гості слухали аромати парфумерного будинку Philly & Phill й історії, які розповідають ці аромати. Про що? Звичайно ж, про любов: про несподівані, але доленосні зустрічі, пристрасть, яка все поглинає, любовне томління, що палає, щоденники пам'яті та знаки долі, які шепочуть «Ніщо не випадково!».

І у випадкових невипадкових збігів цього вечора був виразний присмак мандарина в карамелі, приправленого шафраном і кумином, із букетом троянд та ірисів, загорнутих у тонку шкіряну палітурку. Ім'я цього дива - Railway to Rooftop. Поки естети-поціновувачі нішевої парфумерії лише чекають на прем'єру цього нового аромату Philly & Phill, головні красуні столиці вже змогли його приміряти та навіть забрати з собою часточку чарівництва.

Світська осінь настала! Саме час підібрати їй новий аромат-настрій - щоб задати потрібний тон і прожити цю осінь так, ніби кращої пори року не існує. Завдання, яке до снаги лише BROCARD Niche Bar. Ви знаєте, де нас шукати.

Попередня статтяGiorgio Armani Beauty тепер у BROCARD в ТРЦ River Mall!
Наступна статтяТіло на мільйон