BROCARD Niche Bar став парфумерним партнером «Місіс Україна 2019»

BROCARD Niche Bar став парфумерним партнером Місіс Україна 2019

Дорогі автомобілі чекають біля входу, кожен гість — медійне обличчя, відомий політик, громадський діяч, позамежна концентрація краси та харизми — 300 осіб столичної богеми зібралися 17 квітня в івент-холі Regent Hill, щоб взяти участь в шоу вибору Mrs. Ukraine International — тієї єдиної, хто представить Україну у фіналі цього міжнародного конкурсу в США, — самодостатню, професійно реалізовану й обов'язково заміжню.

Красу та витонченість заходу забезпечував BROCARD Niche Bar — як парфумерне обрамлення вечора ми презентували колекцію «Портрети» одного з найстаріших британських нішевих будинків Penhaligon's — 150 років історії та дивовижної краси ароматів.

«Портрети» — парфумерна розповідь про родину часів вікторіанської епохи, де всі члени пов'язані невидимою ниткою аристократичних таємниць. Аромати колекції — це рафінована еклектика, змішання нішевої класики й ексцентрики, грайливі переливи та нетривіальні парфумерні ноти.

Гості премії послухали втілені в ароматах історії про реванш Леді Бланш, заборонені бажання Дюка, про норовливу Клару й інших персонажів сімейної саги. Це наповнило вечір додатковою інтригою — крім імені переможниці, звичайно!

Попередня статтяBROCARD вітає зі світлим святом Великодня!
Наступна статтяЗапах жінки: BROCARD Niche Bar виступив партнером Event for Women IV