Директор «Брокард-Україна» Людмила Севрюк в топ-25 кращих керівників країни

Що об'єднує успішні компанії? Правильний лідер! Ми пишаємося тим, що компанією «Брокард-Україна» управляє саме така людина. Це визнає і ринок – наш директор Людмила Севрюк знову увійшла в топ-25 кращих керівників країни за версією видання «Ділова Столиця»!

Директор «Брокард-Україна» Людмила Севрюк в топ-25 кращих керівників країни

Талант знаходити відповіді на складні виклики сучасності, навички ефективного проходження криз, вміння керувати великим колективом – не тільки заслуговуючи повагу, а й любов і захоплення, експертна оцінка діяльності компанії і показники бізнесу – ось критерії, за якими наш лідер вже не перший рік поспіль вважається одним з найуспішніших топ-менеджерів в країні.

Вітаємо!

Далі буде!

Бліц-інтерв'ю з Людмилою Севрюк виданню «Ділова Столиця»:

Людмила Севрюк: Ми завжди прагнули побудувати мережу, яка буде номер один у країні

Директор «Брокард-Україна» про секрети успіху компанії, чесність, клієнтів, роботу в нових реаліях і стрімке зростання онлайн-продажів

- Людмила, вам вдалося, почавши з одного магазину, побудувати всеукраїнську мережу. У чому секрет успіху мережі BROCARD?

- Компанія почала роботу в 1990-і, час величезних можливостей і абсолютно пустого ринку. Доходи населення були невисокими, культура споживання селективної парфумерії і косметики відсутня. Проте обставини нам сприяли, і в 1998-2000 роках ми відкрили кілька магазинів BROCARD у центрі Києва, Одеси, Харкова, Дніпра, Миколаєва, Запоріжжя та інших міст.

У 2002 році в Києві було відкрито "Глобус", і в ньому наш магазин площею майже 500 кв. м з вільним доступом до товару і тестерам. Це було дуже незвично, яскраво, сміливо і дуже гарно. Величезний вхід, яскраве освітлення, музика, привітні консультанти, чарівні аромати – все було незвично і відразу ж сподобалося клієнтам. Психологічний бар'єр, що заважав багатьом зайти в дорогий магазин, був зруйнований. А далі – щоденна праця, відкриття нових магазинів, формування мультибрендового портфоліо, вивчення потреб клієнтів, створення учбового центру для навчання персоналу і побудова першокласного сервісу.

Ми намагалися дати клієнтам максимум: широкий вибір продукції всесвітньо відомих брендів, простір і зручність в магазинах, доброзичливість і посмішки персоналу.

Ключовим в успіху нашого бізнесу я вважаю також чесність – ми завжди були прозорі по відношенню до партнерів, постачальників, наших співробітників і держави. Ми 100%-ий "білий" бізнес, який платить всі податки, тим самим роблячи внесок у розвиток нашої країни. Так, з точки зору заробітку це найскладніший шлях. Але наш вибір – завжди все робити правильно. І в довгостроковій перспективі це завжди виграшна стратегія – і з точки зору репутації, і з точки зору спокою і впевненості, і з точки зору взаємин зі світом в цілому.

Ми завжди прагнули побудувати мережу, яка буде номер один в країні, і продовжуємо це робити зараз.

- Які програми лояльності діють для постійних покупців?

- У мережі BROCARD і онлайн-магазинах компанії діє єдина програма лояльності. Її основний інструмент – накопичувальна дисконтна картка зі знижкою до 20%. Учасниками програми лояльності є вже понад 1,5 млн клієнтів. Протягом року в мережі проходять понад тисячу акцій і клієнтських днів, проводяться розіграші цінних подарунків. Для постійних клієнтів передбачені персональні пропозиції зі знижками та подарунками, привітання з днем народження і Новим роком, запрошення на спеціальні заходи за участю знаменитих парфумерів і засновників парфумерних брендів.

- Як змінилися запити і смаки покупців в нинішніх умовах?

- Під час карантину були закриті всі магазини мережі. У цей період багато наших клієнтів зробили свою першу покупку в BROCARD.UA. Для компанії це було сигналом до швидкого масштабування: буквально за лічені дні в кілька разів збільшили штат контакт-центру і складу інтернет-магазину. Спробувавши одного разу зробити покупку в інтернет-магазині, клієнти вже не розлучаються з новою звичкою і продовжують купувати онлайн. Ми будемо стимулювати подальше зростання напрямку e-commerce.

Споживчі звички наших клієнтів мало змінилися – залишаються затребуваними засоби по догляду за шкірою, волоссям, з приходом літнього періоду актуальні нові яскраві колекції декоративної косметики, макіяж для очей, засоби для рівної здорової сяючої шкіри, сонцезахисні засоби. Як і раніше, клієнти цінують оригінальну парфумерію і косметику, тому з повною відповідальністю ставляться до вибору місця здійснення покупки. Вони знають, що в BROCARD їх завжди чекає 100%-ва оригінальна продукція і відмінний сервіс. Це те, що залишається незмінним у будь-яких умовах.

Попередня статтяInfusion Noire від Herve Gambs
Наступна статтяНавіщо потрібні масла для волосся?