Спекотний травневий день, обідні пробки, Київ як завжди кудись поспішає. У BROCARD Niche Bar теж схвильована метушня — сьогодні сюди завітає виконавчий директор нішевого будинку Philly & Phill і один з його засновників — Стефан Козма.
У 80-х творці бренда Тетяна Бублітц і Стефан вперше зустрілися, щоб розлучитися на довгих 10 років. У 90-х, на весіллі спільних друзів, — щоб не розлучатися вже ніколи. Майже як у Бориса Акуніна: «але не буває зайвих зустрічей, і збіги невипадкові» — любов спочатку об'єднала двох людей, а згодом подарувала життя парфумерному бренду. Таня захотіла створювати парфуми, Стефан не зміг чинити опір, і сьогодні аромати Philly & Phill продаються в 380 бутиках у 24 країнах світу.
«Сіль» Philly & Phill — в ароматичній інтерпретації моментів, які складно переказати навіть словами. Наелектризованість повітря любов'ю. Невидима нитка — електрод щастя між двома закоханими. Мить, коли вперше сплітаються руки ...
8 ароматів Philly & Phill грають гранями людських почуттів — самобутні, яскраві, зворушливі, такі різні, іноді суперечливі — все як у житті. Все як у коханні.
Флакони теж повністю відповідають концепції бренда: вони зроблені за зразком старої чорнильниці з рукописним шрифтом — у кращих традиціях любовних послань.
Cтефан Козма розповів клієнтам BROCARD Niche Bar і представникам ЗМІ про втілення любові в ароматах і представив творіння бренда. Стефан полетів до своєї Тані, але любов у повітрі залишилася — запрошуємо відчути її, вдихнути та забрати з собою у флаконі в BROCARD Niche Bar.
Інші статті по темі:
Поділитися: