19 лютого в BROCARD Niche Bar презентували новий бренд — парфумерний будинок Ciro. Заснований у 20-х роках в США, Ciro увібрав в себе чарівність епохи джазу й ар-деко, епатажного бунту флеперів і чарльстона, коротких жіночих стрижок і завитого волосся у чоловіків, вечірок, що не припиняються, і дорогих сигар. За перші 40 років будинок створив 25 ароматів дивовижної краси і ... таємниче припинив своє існування, щоб феєрично повернутися в 2018. Зараз це бренд-космополіт з німецькою реєстрацією, американськими витоками та французькою сировиною.
Презентувати аромати одного з перших в історії нішевих будинків у Києві прибув представник бренда — Marco Mari. У магічній атмосфері BROCARD Niche Bar він поспілкувався з гостями, провів для них камерні сесії, розповів історії, які стоять за кожним із ароматів колекції, і допоміг у виборі парфумів.
Новий Ciro — це 6 ультрасучасних прочитань вишуканої розкоші минулого. Назви ароматів залишилися тими, що й сотню років тому, а ось ольфакторні мотиви знайшли нове звучання завдяки «носам» будинку Alexander Streek і Alexandra Carlin.
BROCARD Niche Bar запрошує зануритися в чарівний світ Ciro — ароматів з історією, характером і волелюбним заокеанським духом.
Інші статті по темі:
Поділитися: