Назад у майбутнє: BROCARD Niche Bar представив бренд Ciro

Назад у майбутнє: BROCARD Niche Bar представив бренд Ciro

19 лютого в BROCARD Niche Bar презентували новий бренд — парфумерний будинок Ciro. Заснований у 20-х роках в США, Ciro увібрав в себе чарівність епохи джазу й ар-деко, епатажного бунту флеперів і чарльстона, коротких жіночих стрижок і завитого волосся у чоловіків, вечірок, що не припиняються, і дорогих сигар. За перші 40 років будинок створив 25 ароматів дивовижної краси і ... таємниче припинив своє існування, щоб феєрично повернутися в 2018. Зараз це бренд-космополіт з німецькою реєстрацією, американськими витоками та французькою сировиною.

Презентувати аромати одного з перших в історії нішевих будинків у Києві прибув представник бренда — Marco Mari. У магічній атмосфері BROCARD Niche Bar він поспілкувався з гостями, провів для них камерні сесії, розповів історії, які стоять за кожним із ароматів колекції, і допоміг у виборі парфумів.

Новий Ciro — це 6 ультрасучасних прочитань вишуканої розкоші минулого. Назви ароматів залишилися тими, що й сотню років тому, а ось ольфакторні мотиви знайшли нове звучання завдяки «носам» будинку Alexander Streek і Alexandra Carlin.

  • Chevalier De La Nuit — той самий лицар ночі, що й в далекому 1920 році, тільки тепер живе в сучасних «кам'яних джунглях» Мангеттена. Дзвінкі хвоя і евкаліпт на старті змінюються гвоздикою і білим мускусом — коли ніч перетинає свій екватор.

  • Ptah, названий на честь єгипетського бога мистецтв і ремесел, — димно-маскулінний, з містичними акордами ладану, фруктів і бобів тонка.
  • Дзвінкий бергамот, щедро посипаний рожевим перцем в обрамленні квітів і благородних порід дерева, можна послухати в Floveris.
  • Maskee — гармонійна композиція з життєствердного іланг-іланга, навколо якого хоровод веде цілий сонм квітів жасмину, геліотропа, ірису та болгарської троянди.
  • L'Heure Romantique — «романтичний час»: аромат побудований на акварельних напівпрозорих нотах кавуна, приємній гіркуватості грейпфрута зі значною мускусною базою.
  • Багатство природи в дельті Нілу знайшло втілення в Le Chypre du Nil — з достатком трав, тропічних рослин, терпкістю дикого полину та маслянистою смолою елемі.

BROCARD Niche Bar запрошує зануритися в чарівний світ Ciro — ароматів з історією, характером і волелюбним заокеанським духом.

Попередня статтяСтавимо на червоне: Red Lips Week в BROCARD
Наступна статтяКаталізатори весни