Сором'язливий, чарівний, він неспішно попиває міцний еспресо, в ідеальному піджаку та кросівках — таким ми побачили Жана-Франсуа Кабо, творця Atelier Flou, скрипаля за освітою, ексдиректора модного будинку Balenciaga, який приїхав у BROCARD Niche Bar. У його манерах не було світської поважності, у розмові художньої манірності. Він не намагався справити враження, і це добре зчитувалося.
Історія Atelier Flou почалася так: разом із товаришем-парфумером Жаком Шабером, який у минулому працював для Chanel, Жан-Франсуа зайшов у бутик послухати аромати, один із яких буквально його обурив: «Я розлютився, чому люди перетворюють мистецтво й емоції на бездушний маркетинг?». Тоді вони зрозуміли, що хочуть створити щось особливе. Потрібно було транслювати почуття, уклавши їх у флакони.
Жан-Франсуа почав писати картини та поеми, висилав їх другові-носу Жаку Шаберу для подальшої інтерпретації побаченого та втілення в аромати. Можна лише уявити, наскільки непростий такий ірраціональний процес. Не дивно, що на створення одних парфумів витрачають не менше двох років, а на Amarcord, наприклад, майже 4! Але старанність і жага до перфекціонізму принесли плоди — зараз ольфакторну винятковість Atelier Flou визнають багато шанувальників.
На питання, який з ароматів він виділяє особливо, маестро з подивом знизав плечима: «Це схоже на запитання матері, яку дитину вона любить сильніше».
На окрему увагу заслуговують флакони Atelier Flou — їхній дизайн зобов'язаний натхненню чорнильницею, купленою Жаном-Франсуа на блошиному ринку: «Все має бути просто, але незабутньо».
Маестро провів ряд тематичних сесій для клієнтів BROCARD Niche Bar у київському БЦ «Леонардо», де поділився історіями створення ароматів і вручив подарунки гостям, пропустивши червоною ниткою через усі розповіді непорушне кредо: «No logic. No marketing. Just feelings».
Інші статті по темі:
Поділитися: