13-14 березня на небосхилі BROCARD Niche Bar пролетіла справжня зірка — саме так із арабської перекладається «Nejma» — ім'я молодого та дуже самобутнього будинку нішевої парфумерії.
Директор із розвитку Еліза Маріотт і тренер Евелін Ель Кубі приїхали в Україну, щоб провести камерні зустрічі зі столичними парфумерними гурманами, познайомити їх зі своїми творіннями та навчити консультантів арт-простору BROCARD Niche Bar тонкощам презентації ароматів гостям бутика.
Історія будинку Nejma почалася з бажання молодої авантюрної француженки Марі-Ліз вийти з зони комфорту та зробити щось, досі нею не випробуване. А випробовувала вона багато — встигла побути і стюардесою, і співробітником прес-служби успішного політика, але незабаром усвідомила, що хоче відчувати життя ще яскравіше, ще повніше. І так потрапила в світ ольфактивних фарб — цілком закономірний розвиток для дівчини, народженої під Грассом, у якій пристрасть до ароматів закладена на генетичному рівні.
Залишався лише невеликий поштовх долі — і його роль виконав один Марі-Ліз, Крістіан Бусідан, який давно працював з елітними брендами парфумерії. Під час подорожі по Сходу одна із засновниць бренда почула легенду про Нежме — дівчину, яку продали візиру на ринку рабів, але яка підкорила його своєю надзвичайною красою. У них народилося семеро дочок, прекрасних і несхожих, як сім ароматів парфумерної колекції Nejma. У кожного аромату своя цифра — своя зірка народження, яка веде по життю.
Еліза Маріотт — племінниця Марі-Ліз чотири роки тому привнесла в життя будинку свіжий струмінь: з її появою змінилося буквально все — від зовнішнього вигляду флаконів до самих ароматів.
Всесвіт Nejma базується на споконвічно східному інгредієнті — удові, навколо якого сяє плеяда компонентів найкращої якості з усього світу: сандалового дерева з Майсур, османської троянди, неролі з Тунісу, жасмину з Аравії.
Коли вам говорять, що дістануть з неба зірку, вірте! Тепер її можна знайти в BROCARD Niche Bar
Інші статті по темі:
Поділитися: