Святкове відкриття харківського BROCARD Niche Bar

Святкове відкриття харківського BROCARD Niche Bar

Вишукані частування, келихи з ігристим і передбаченнями, святкові знижки, сесії від чарівників-експертів авторської парфумерії – відкриття першого харківського бутика нішевих ароматів BROCARD Niche Bar стало воістину гучним! Особисто прилетів привітати і творець всіх без винятку ароматів брендів Tiziana Terenzi, V Canto Giardino Benessere, італійський парфумер у третьому поколінні Паоло Теренці. Великому кораблю – велике плавання! Найпросторіший концептуальний бутик авторських ароматів країни – це 70 нішевих домів на двох поверхах!

Святкове відкриття харківського BROCARD Niche Bar

Маестро Теренці неперевершений – як і завжди. Але харківській публіці тільки випаде нагода дізнатися його ближче, доторкнутися до генія, зануритися в чари – адже це перший візит Паоло до Харкова. І маестро закохує в себе безповоротно – грайливий настрій, витончена іронія, фірмовий прищур крізь окуляри, строкаті шкарпетки і в'язана краватку – його енергією можна нагріти кілька північних країн.

«Харків зустрів мене зимовим диханням і сніговими заметами. І, тим не менше, для цього міста я хочу створити аромат про любов. Адже у зими є особливість: після морозного сніжного повітря ви повертаєтеся в тепло домашнього затишку в обійми коханих людей. Це і є кохання».

Святкове відкриття харківського BROCARD Niche Bar

The show must go on, і артист світу ароматів дістає з жовтої валізи свій дивовижний реквізит. Гості захоплено зітхають: саме зараз на їхніх очах народиться новий аромат геніального італійця!

Аромат, присвячений Харкову, маестро назвав «Night in the K», супроводивши коментарем: «В італійській мові немає літери Х, і я не можу вимовити звук Х, вибачте ...». Композиція вийшла пишна, позбавлена легковажності, багаторівнева й складна. У кришталевому інкрустованому золотом флаконі помістилася любов до історії міста, до його масштабних площ, грандіозних соборів і старовинних пам'ятників.

Святкове відкриття харківського BROCARD Niche Bar

Ще один аромат, гіпнотично привабливий туберозою й жасмином, маестро створив для гостей BROCARD, розлив його по невеликих флаконах. «Будьте з ним обережні. У ньому багато гріха. Колись у католицьких церквах забороняли запах туберози і жасмину. Спокуса небезпечна, особливо навесні».

Захоплені глядачі засипали Паоло питаннями, а він охоче ділився своїм досвідом.

«Я можу відтворити будь-який аромат, але кому потрібне наслідування? Мені подобається йти від класики – у цьому є азарт!» – ділиться з публікою Паоло. Він пояснює, чому віддає перевагу старій школі парфумерів: «Щоб отримати одну краплю улюбленої болгарської троянди, потрібна тисяча пелюсток. Для мене аромат – це серце й мистецтво. Не змагання – чим сьогодні часто грішать багато брендів».

The show must go on, і артист світу ароматів витягає з жовтої валізи свій дивовижний реквізит. Гості захоплено зітхають: зараз на їхніх очах народиться нова аромат геніального італійця! І не один – хіба можна зупинити генія в моменті творіння ?! Два чарівних золотих флакончика на 2 тижні влаштувалися в холодильниках гостей заходу – щоб після «дозрівання» нагадувати їм про знакову зустріч.

Естафету від Паоло прийняла експерт нішевої парфумерії BROCARD Лариса Сливная – вона провела з гостями камерні майстер-класи, напередодні 14 лютого дала поради, як обирати аромати в подарунок, і остаточно закохала гостей у світ авторської парфумерії.

Харківський BROCARD Niche Bar, в добру путь! На черзі Дніпро – ми вже відчуваємо його шлейф!

BROCARD Niche Bar: Харків, Павловська площа, 2.

Попередня статтяМакіяж у стилі Pantone: час вибрати свій ідеальний синій
Наступна статтяBROCARD вітає з Днем закоханих!