Макіяж Collistar

Сортувати за:
Рейтингом
Collistar Rossetto Puro
CollistarRossetto Puroпомада для губ
Вибір
3.5 ML
Відтінок 28 Rosa Pesca
1 312,00 787,20
В наявності
Collistar Professional
CollistarProfessionalолівець для губ
Вибір
1.2 ML
Відтінок 8 Cameo
1 055,00 738,50
В наявності
Collistar Unico
CollistarUnicoтуш для вій
Вибір
13 ML
Відтінок Intense Black
1 383,00 968,10
В наявності
Collistar Unico
CollistarUnicoтуш для вій
Вибір
13 ML
Відтінок Intense Black
1 383,00 968,10
В наявності
Collistar Shock
CollistarShockпідводка для повік
Вибір
0.4 ML
Відтінок Black
Тимчасово немає в наявності
Collistar Zero Imperfections
CollistarZero Imperfectionsтональна основа для обличчя
Вибір
30 ML
Відтінок 3 nude
Тимчасово немає в наявності
Collistar Primer
CollistarPrimerбаза під макіяж
Вибір
15 ML
Тимчасово немає в наявності
Collistar Smoothing
CollistarSmoothingбаза під макіяж
Вибір
30 ML
Тимчасово немає в наявності
Collistar Silk Effect
CollistarSilk Effectтіні для повік
Вибір
2.5 G
Відтінок 78 Nudo Intrigante
Тимчасово немає в наявності
Collistar Design
CollistarDesignтуш для вій
Вибір
11 ML
Відтінок Black
Тимчасово немає в наявності
Collistar Silk EffectCollistarSilk Effectпудра для обличчя
Вибір
7 G
Відтінок 3 Cameo
Тимчасово немає в наявності

Collistar – італійська компанія, синонім італійської краси в світі і протягом 15 років – лідер італійського ринку в категорії елітних косметичних засобів.

Бренд має воістину унікальну історію. З самого заснування в 1983 році в Мілані компанії вдається поєднувати високу якість і ефективність своєї косметичної продукції 3 конкурентоспроможною ціною, творчим підходом і високими технологіями, завдяки яким народжуються інноваційні засоби. Це поєднання стало вирішальним фактором успіху Collistar: постійно розвиваючись, компанія всього за кілька десятиліть досягла вражаючих обсягів продажів і вийшла в лідери косметичного ринку, на якому до того безроздільно панували міжнародні корпорації. Цьому успіху також сприяла продуктивна співпраця з Університетом Сієни.

Сьогодні Collistar присутній в більш ніж 40 країнах від Європи до Далекого Сходу, і її продукція користується незмінним успіхом у покупців. "Я бачу результат!" - і слоган компанії, і її мета полягає у задоволенні потреб клієнтів в якісних засобах догляду за шкірою обличчя та тіла, декоративної косметики та парфюмерії.