Кошик

M.A.C

ЧТО ТАКОЕ M·A·C?

M·A·C — відомий у всьому світі бренд професійної косметики, який знаменитий своїм унікальним досвідом в області МАКІЯЖУ.

M·A·C цінує розноманіття і ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ, тому наша продукція призначена для людей будь-якого віку, всіх національностей і всіх статей.

M·A·C — це перш за все СПІЛЬНОТА професійних візажистів, які прагнуть втілити в життя ідеали бренду.

M·A·C створює МОДНІ ТЕНДЕНЦІЇ, співпрацюючи з талановитими представниками поп-культури, мистецтва і моди. Наші візажисти створюють нові тенденції макіяжу на бекстейдже тижнів моди по всьому світу.

M·A·C — це бренд, який усвідомлює свою СОЦІАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. Саме тому нашими головними ініціативами стали лінія засобів для губ VIVA GLAM і Фонд M·A·C по боротьбі зі СНІДом.

НАРОДЖЕННЯ ЛЕГЕНДИ, АБО ЯК ВСЕ ПОЧИНАЛОСЬ

Компанія Make-Up Art Cosmetics була заснована в канадському місті Торонто. Візажиста і фотографа Френка Тоскана і власника салону краси Френка Анджело турбувала відсутність асортименту декоративної косметики, яка підходила б для роботи на різних фотосесіях. Вони вирішили створити її самі. Перший час вони виробляли всі продукти прямо на кухні і продавали їх у салоні краси знайомим візажистам, моделям і фотографам.Пізніше їх клієнтами стали стилісти і представники світу моди. З кожним новим згадкою в журналах і завдяки «сарафанне радіо» популярність косметики росла, і в березні 1984 року творчий дует запустив свою косметичну лінію M·A·C в одному з відділів торгового центру в Торонто.

В основі їх стилю і підходу до бізнесу лежала простота, тому вся декоративна косметика випускалася в чорних баночках, а не в компактній упаковці. В епоху величезної популярності засобів догляду за шкірою бренд M·A·C завойовував авторитет в області декоративної косметики. Вперше за всю історію індустрії краси в фірмовому магазині бренду в ролі консультантів виступили професійні візажисти.

Бренд буквально взяв індустрію штурмом. Всі були підкорені величезним вибором декоративної косметики, в якій химерно поєднувалися вуличний стиль і шик. Не меншою винахідливістю відрізнялися і стратегії M·A·C. Зростання продажів досягався не за рахунок традиційних маркетингових засобів, а за допомогою ретельно продуманих і цілісних колекцій. Подібні елементи створення іміджу для тієї епохи здавалися нехарактерними. M·A·C — це бренд, якийцінує індивідуальність і самовираження.. У вишуканому оформленні магазинів і фірмових відділів відчувалася театральна атмосфера.

У 1994 році, в зв'язку з глобальним поширенням СНІДу, співзасновники M·A·C почали проводити благодійні заходиі створили Фонд M·A·C по боротьбі зі СНІДом. На даний момент в рамках рекламної кампанії VIVA GLAM, яку в різний час представляли Lady Gaga, Памела Андерсон і Нікі Мінаж, вдалося зібрати понад 425 мільйонів доларів США для боротьби з ВІЛ та СНІДом.

Продукція бренду M·A·C, в 1994 році увійшла до складу Estée Lauder Companies, яка представлена в більш ніж 90 країнах світу. Бренд залишається вірний своїм принципам, створює нові категорії продукції, випускає революційні засоби і представляє понад 50 лімітованих колекцій на рік. Його цільовою аудиторією є як рядові споживачі, так і професійні візажисти.

Свого часу з брендом співпрацювали видатні представники поп-культури, мистецтва і моди: Ріанна, Лорд, бренд Proenza Schouler і Брук Шилдс, а темами лімітованих колекцій ставали знакові кінокартини (наприклад, «Шоу жахів Роккі Хоррора»). Це дозволило M·A·C залучити нових і підтримати інтерес до бренду у існуючих клієнтів.. Наша команда візажистів бере участь в більш ніж 200 показах в рамках тижнів моди, співпрацюючи з такими зірками, як Прабала Гурунг і Вів'єн Вествуд. Завдяки цьому бренд M·A·C зберіг високий статус законодавця модних тенденцій в усьому світі.