Бренд буквально взяв індустрію штурмом. Всі були підкорені величезним вибором декоративної косметики, в якій химерно поєднувалися вуличний стиль і шик. Не меншою винахідливістю відрізнялися і стратегії M·A·C. Зростання продажів досягався не за рахунок традиційних маркетингових засобів, а за допомогою ретельно продуманих і цілісних колекцій. Подібні елементи створення іміджу для тієї епохи здавалися нехарактерними. M·A·C — це бренд, якийцінує індивідуальність і самовираження.. У вишуканому оформленні магазинів і фірмових відділів відчувалася театральна атмосфера.
У 1994 році, в зв'язку з глобальним поширенням СНІДу, співзасновники M·A·C почали проводити благодійні заходиі створили Фонд M·A·C по боротьбі зі СНІДом. На даний момент в рамках рекламної кампанії VIVA GLAM, яку в різний час представляли Lady Gaga, Памела Андерсон і Нікі Мінаж, вдалося зібрати понад 425 мільйонів доларів США для боротьби з ВІЛ та СНІДом.
Продукція бренду M·A·C, в 1994 році увійшла до складу Estée Lauder Companies, яка представлена в більш ніж 90 країнах світу. Бренд залишається вірний своїм принципам, створює нові категорії продукції, випускає революційні засоби і представляє понад 50 лімітованих колекцій на рік. Його цільовою аудиторією є як рядові споживачі, так і професійні візажисти.
Свого часу з брендом співпрацювали видатні представники поп-культури, мистецтва і моди: Ріанна, Лорд, бренд Proenza Schouler і Брук Шилдс, а темами лімітованих колекцій ставали знакові кінокартини (наприклад, «Шоу жахів Роккі Хоррора»). Це дозволило M·A·C залучити нових і підтримати інтерес до бренду у існуючих клієнтів.. Наша команда візажистів бере участь в більш ніж 200 показах в рамках тижнів моди, співпрацюючи з такими зірками, як Прабала Гурунг і Вів'єн Вествуд. Завдяки цьому бренд M·A·C зберіг високий статус законодавця модних тенденцій в усьому світі.