BROCARD отримав нагороду «Кращі маркетингові проєкти в ТРЦ і ритейлі 2024»

Цікаві спікери, близько сотні учасників, експертне журі — конференція «Кращі маркетингові проєкти в ТРЦ і ритейлі 2024» зібрала провідних гравців ринку, які представили свої найкращі кейси, розкрили власні інсайти та обговорили ключові виклики галузі.

BROCARD отримав нагороду в категорії «Кращий патріотичний маркетинговий проєкт у ритейлі 2024» за ініціативу «BROCARD: 282 млн грн армії, 460 тис. грн дітям — допомога, яка стає можливою завдяки єдності». Це є підтвердженням високої оцінки нашої роботи та її значущості для галузі.

PR-директорка BROCARD Катерина Гуленок розповіла про важливість корпоративної соціальної відповідальності. Підтримка армії та Головного управління розвідки, допомога дітям, благодійні ініціативи — все це приклад того, як компанії можуть і мають брати на себе відповідальність у складні часи. І важливо не лише діяти, а й говорити про це, щоб надихати інших, створювати імпульс для нових ініціатив та формувати культуру усвідомленого бізнесу.

Захід вкотре довів, що маркетинг сьогодні — це не просто про продаж та креативні кампанії. Це про цінності та сенси, які стоять за брендом. Обмінюватися досвідом, аналізувати тренди, надихатись ідеями колег та ділитися власними — все це робить індустрію сильнішою та дозволяє кожному з нас рухатися вперед.

Попередня статтяЛюби. Дбай. Сяй: BROCARD запросив блогерів зустріти весну
Наступна статтяСтрашенно красиво: BROCARD Niche Bar відсвяткував Хелловін