D'OTTO: прославлення мистецтва мовою ароматів

Бренд D'OTTO

Бренд D'OTTO створює чарівні і неповторні аромати, що втілюють безмежне натхнення від знакових робіт відомих митців. Поєднання емоційного та мультисенсорного підходу дозволяє бренду відкривати нові горизонти у світі мистецтва та парфумерії, пропонуючи незрівнянний досвід "рідкого мистецтва".

Кожна композиція D'OTTO символізує справжню сутність художнього вираження. Як художники передають свої ідеї через форму і колір, а музиканти – через акорди та ноти, так і парфумери створюють аромати, наповнені емоційними ольфакторними повідомленнями. Цей симбіоз мистецтва і парфумерії є потужним інструментом, здатним торкатися найглибших струн нашої душі, викликаючи яскраві спогади та пробуджуючи сильні емоції.

D'OTTO використовує суб'єктивний творчий підхід, у якому парфумер інтерпретує шедеври мистецтва через аромат. Цей процес формує нове обличчя Художньої Парфумерії, передаючи її емоційну суть через кожну краплину ароматів.

Парфумер

Бренд D'OTTO

Паоло Теренці – італійський парфумер у третьому поколінні, професійний музикант і поет.

Він здобув визнання за свою безмежну творчість, а пристрасть до мистецтва у всіх його проявах зробила Паоло ідеальним парфумером для D'OTTO.

Відомий як «політично некоректний ніс», він вирізняється сміливістю, уявою та чутливістю до різних форм творчості. Завдяки цьому він майстерно переносить мистецькі образи у форму "рідкого мистецтва", створюючи аромати, що надихають і вражають.

Екологічна розкіш у світі парфумерії

Бренд D'OTTO був створений з турботою про природу та екологічною свідомістю. Його засновники вважають, що справжня краса не може існувати, якщо вона завдає шкоди довкіллю.

Парфуми D'OTTO розроблені з урахуванням принципів сталого розвитку, пропонуючи поєднання розкоші та відповідального ставлення до природи. Флакони бренду – це не лише стильний аксесуар, а й довговічне рішення: їх можна повторно наповнювати протягом усього життя, підтримуючи ідею бережливого споживання.

D'OTTO демонструє, що естетика і екологічність можуть бути єдиним цілим, втілюючи сучасний підхід до створення власної продукції.

Колекція абстрактного мистецтва

Перша колекція D'OTTO складається з 6-ти парфумерних екстрактів, створених під впливом абстрактного мистецтва, яке символізує безмежність творчих можливостей, відкриває нові горизонти для створення майбутніх колекцій, натхненних різноманітними естетичними формами.

Абстрактне мистецтво має особливе значення і для Паоло Теренці, саме тому він відобразив своє бачення улюблених творів у ароматах - переніс у "рідкого мистецтва" роботи таких майстрів, як Поллок, Мондріан, Кандинський, Малевич, Клеє та Ротко, обрані за їхній емоційний резонанс і унікальну енергію.

Бренд D'OTTO

1+7

ГАРМОНІЙНИЙ ФУЖЕРНИЙ АКВАТИЧНИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Джексона Поллока «Номер 31» (1950)

«Це творіння є вираженням гармонії хаосу в краплі досконалої емоції». - Паоло Теренці

2+6

ЗАГАДКОВИЙ ДЕРЕВНИЙ АМБРОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Казимира Севериновича Малевича «Чорний квадрат» (1915)

«Глибоке відлуння таємниці у творінні, що стає на шлях відкриття». - Паоло Теренці

3+5

РАДІСНИЙ КВІТКОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Пауля Клее «Червона куля» (1922)

«Іскриста радість святкування сонячної неділі глибокої весняної пори в душі», -

Паоло Теренці.

5+3

ЧАРІВНИЙ КВІТКОВИЙ АМБРОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Піта Мондріана «Композиція II у червоному, жовтому та синьому» (1929)

«Суть найвишуканішої стилістичної чистоти, заснованої на контрапункті простої складності.» - Паоло Теренці

6+2

КОНТРАСТНИЙ ДЕРЕВНИЙ АМБРОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Василя Кандинського «Жовтий, червоний, синій» (1925)

«Музика кольорів в екстракті, що вібрує в душі незламного дослідника», - Паоло Теренці.

7+1

АРОМАТИЧНИЙ ДЕРЕВНИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний картиною Марка Ротко N°8 (1958)

“Ротко був здатен втілити емоцію в кольорі, так само як і аромат, що відображає її суть!” - Паоло Теренці

Романтична колекція

Свою другу колекцію D'OTTO присвячує видатній письменниці Джейн Остін, чия творчість вплинула на як на минуле, так і на сучасне покоління читачів. Її романи, що розкривають теми любові, сім’ї та людських стосунків, надихнули бренд на створення ніжних ароматів із квітковими композиціями.

Колекція, натхненна головними героїнями романів «Емма» та «Гордості й упередження», представлена у 2-х ольфакторних композиціях: 1х8 і 2х4, що запрошують відчути чарівність літературної класики через аромати.

Бренд D'OTTO

1x8

КВІТКОВИЙ АМБРОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний романом Джейн Остін «Емма» (1815)

2x4

КВІТКОВИЙ ЦИТРУСОВИЙ

Бренд D'OTTO

Натхненний романом Джейн Остін «Гордість і упередження» (1813)

Завдяки унікальному підходу, який поєднує мистецтво та ольфакторну майстерність, D'OTTO пропонує не просто аромати, а новий вимір "рідкого мистецтва", що промовляє до серця кожного.

Створення парфумів D'OTTO – це створення справжніх емоційних послань, що дають можливість відчути чарівність мистецтва у одній з його найвишуканіших форм.

Попередня статтяГрандіозне повернення: як пройшов Гараж Сейл у київському BROCARD ТРЦ Retroville
Наступна статтяСтрашенно красиво: BROCARD Niche Bar відсвяткував Хелловін