Кошик

Група BROCARD підбила підсумки роботи у 2023 році

підсумки роботи у 2023 році
підсумки роботи у 2023 році

Група BROCARD, лідер парфумерно-косметичного ринку України, підвела фінансові та операційні результати своєї діяльності у 2023 році. Кількість клієнтів BROCARD збільшилася на 160 тис. і складає більше 1,9 млн споживачів. Загальний обіг сягнув 3,5 млрд грн, сума сплачених податків – 590 млн грн. На допомогу ЗСУ в 2023 було спрямовано 187,5 млн грн.

Попри численні виклики воєнного часу, складну ситуацію в країні та постійні інформаційні напади з боку конкурентів, BROCARD зберіг свій бізнес і продовжує його розвивати. Завдяки відновленню роботи ряду магазинів та відкриттю нових, розширенню асортименту продукції, запровадженню сучасних технологій продажів і більш ефективного управління бізнес-процесами команда BROCARD перетворила кризу на трансформацію. 

«Я щиро пишаюсь нашою командою, якій вдалося не тільки встояти в нелюдських умовах війни, зберегти бізнес, але й досягти результатів, якими можна пишатися»,каже Філіп Бенасен, власник BROCARD.

До 2022 року група володіла 99 магазинами у 26 містах України. 30 з них було втрачено або закрито після повномасштабного вторгнення рф та окупації частини території України. У 2023 році три нових магазини BROCARD відкрилися у Луцьку (ЦУМ), Івано-Франківську (ТРЦ «Велес») та Вінниці (ТРЦ Sky Park). Також запрацювали два магазини оновленого формату з розширеним асортиментом продукції та виділеною зоною нішевих ароматів. На сьогодні мережа BROCARD налічує 66 магазинів, які розташовані у найбільших та найуспішніших ТРЦ 22 українських міст.

У 2023 році магазини BROCARD відвідали понад 5,5 мільйонів клієнтів. Більше 160 тисяч нових відвідувачів зареєструвалися у магазинах мережі та на сайті brocard.ua. Кількість постійних клієнтів перевищує 1,9 мільйонів осіб.

підсумки роботи у 2023 році
підсумки роботи у 2023 році

Висока лояльність клієнтів до BROCARD великою мірою зумовлена тим, що група працює лише з офіційними представниками й дистриб'юторами брендів, пропонує тільки оригінальну продукцію і щороку залучає до співпраці нових відповідальних партнерів. У 2023 році асортимент мережі BROCARD поповнився 93 новими брендами, 16 з яких – українські. Загалом в мережі представлено понад 300 світових преміальних брендів: Chanel, Dior, Lancôme, Burberry, Clinique, Clarins, Dolce&Gabbana, Giorgio Armani, Gucci, Estee Lauder, La Prairie, Yves Saint Laurent, Estee Lauder, Kenzo, Shiseido і багато інших.

Підтримка українського продукту і розширення співпраці з вітчизняними виробниками – одна з пріоритетних задач групи BROCARD на найближчі роки. Мережа вже реалізує продукцію з позначкою Made in Ukraine від 26 брендів, серед яких Jole Cosmetics, EVO Derm, Asteri, Be Trendy, AquaDermis, DR DermaRi COSMETICS, DeLaMark, Tink та інші. Цього року група має намір ще більше посилити присутність українських брендів на полицях магазинів мережі.

Зберігають свою популярність концептуальні простори нішевої парфумерії. В BROCARD зібрана найбільша в Україні колекція авторських ароматів – більше 70 нішевих брендів, серед яких всесвітньо відомі Tiziana Terenzi, Penhaligon's, Montale, Zarkoperfume, Escentric Molecule. Поряд з ними особливе місце займає український бренд сучасної нішевої парфумерії 13PERFUMES.

«2023 рік, безперечно, був одним з найскладніших у майже 30-річній історії BROCARD, – підкреслює директор компанії Людмила Севрюк. – Особисто я вважаю, що нашому унікальному колективу, яким я щиро пишаюсь, вдалося здійснити нездійснене. В умовах втрати частини магазинів, вимушеної міграції багатьох співробітників, серйозних логістичних проблем, постійних атак з боку конкурентів, ми вистояли: виплатити податки державі, допомогти нашим героїчним воїнам і при цьому забезпечити клієнтів тим, що було їм необхідно як ніколи – позитивними емоціями. Як на мене – це найбільший успіх, яким ми справді маємо право пишатися».

З моменту відкриття свого першого магазину у 1997 у Києві, BROCARD веде прозору діяльність і приносить реальні доходи у державний бюджет. Сума податків, яку група сплатила 2023 року, – 590 мільйонів гривень, а за два останні воєнні роки надходження до державного бюджету склали 1 мільярд 263 мільйонів гривень.

Попри війну і закриття ряду магазинів, група компаній докладає максимум зусиль задля збереження штату працівників і продовжує виплачувати усім офіційну заробітну платню. У 2023 році фонд оплати праці склав більше 370 мільйонів гривень. На початок 2024 року команда BROCARD налічує 1400 працівників.

Група BROCARD також провела роботу з оптимізації бізнесу у напрямку еCommerce. Зокрема, відділи продажу, маркетингу та сервісу перейшли на нове програмне забезпечення CRM – Dynamics 365 від Microsoft, що дозволить консолідувати інформацію підрозділів і, як результат, ефективніше взаємодіяти з клієнтами. Також група першою в Україні впровадила платформу Dynamics 365 Customer Insights для аналізу та управління клієнтськими даними, що допоможе передбачати потреби клієнтів та пропонувати персоналізовані пропозиції. Успішно розвивається інтернет-магазин brocard.ua, відкритий у 2020 році. У грудні 2023 року був запущений зручний мобільний застосунок BROCARD.

«Як бізнесмен, який був постійним партнером та постачальником BROCARD протягом 20 років, я прекрасно знаю, як професійно і прозоро компанія веде бізнес, наскільки серйозно ставиться до своїх зобов’язань перед клієнтами, співробітниками та партнерами, як «філігранно» відчуває потреби та тенденції ринку і реагує на виклики часу, – зазначає Філіп Бенасен. – Я вірю у потенціал б'юті-бізнесу за будь-яких умов. Адже війна – це жахливо, але тимчасово, а ось краса – це назавжди».

З початку повномасштабного вторгнення група компаній активно підтримує українських військових у боротьбі з російською агресією. На сьогодні загальна сума допомоги ЗСУ становить вже 194 мільйони гривень, 5 мільйонів з яких були направлені фонду «Повернися живим». Ще 334,5 тисяч гривень перераховано у фонд «Я буду твоїм тилом» для проєкту #Вониневинні на допомогу дітям, які постраждали від війни.

Попередня статтяТакого ще не було: шалені знижки до 80% на Garage Sale у BROCARD!
Наступна статтяСтрашенно красиво: BROCARD Niche Bar відсвяткував Хелловін