Як вибрати аромат у подарунок

Як вибрати аромат у подарунок

Коли стоїть завдання зробити подарунок тим, у кого все є, нішевий парфум може стати вдалим варіантом. Досвід показує, що такі аромати є далеко не у всіх. При цьому емоції – це найкращий подарунок, а парфумерія – це, насамперед, емоції. Якщо вгадаєте, такий презент (і його дарувальник) запам'ятається надовго.

Часто ми боїмося помилитись у виборі парфуму, оскільки вважається, що аромати – дуже особиста тема. Але в гарному магазині з нішевою парфумерією фахівець обов'язково продемонструє так звані «політкоректні» аромати. Вони найкраще підходять як подарунок – універсальні композиції подобаються майже всім. Полегшить вибір інформація про те, якими ароматами людина користується або які були в неї раніше. А ось вік, стиль і звички адресата навряд чи допоможуть: смаки в нішевій парфумерії не завжди збігаються із зовнішнім виглядом або стилем життя тих, хто їх носить.

Універсальні аромати в «ніші»

У світі сучасної парфумерії таких ароматів дуже багато. Тією чи іншою мірою ми всі схильні до впливу реклами та звичних форматів. Але в ніші свій унікальний аромат можна знайти навіть серед політкоректних парфумів – він не буде тривіальним і неодмінно сподобається. Спробуйте зайти у BROCARD і почніть знайомство. Процес вас обов'язково захопить, і ви знайдете як універсальні аромати, так і аромати під особливий настрій, події, сезони й почуття.

Як тестувати аромат

Зазвичай ми більш чутливі до ароматів у ранкові години – «чуємо» їх краще та яскравіше. Але є і й ті, хто «прокидається», у тому числі емоційно, ближче до обіду чи навіть до вечора. Аромат – це завжди емоційний «якір», тому приймати рішення і купувати краще в хорошому настрої. Або хоча б нейтральному.

Вирішальне значення має погода. Зверніть увагу: на Близькому Сході полюбляють густі складні аромати, незважаючи на високу температуру. Весь секрет – у вологості повітря. Поекспериментуйте самі – нанесіть у суху погоду удову композицію, а під час дощу – аромат з нотою ірису. Ви будете здивовані!

Часто буває, що аромат сподобався, зачарував – ви його купили, а потім не можете ним користуватися. Тут є два варіанти: поставити його на далеку полицю і повернутися за півроку-рік. Сприйняття буде іншим, найчастіше позитивним. Другий варіант – подарувати. У вашому оточенні напевно знайдеться той, кому цей аромат припаде до душі.

А щоб не помилитися в момент вибору, важливо тестувати аромат на шкірі – і не тільки на зап'ясті. Нанесіть парфум у магазині так, як ви це робите вдома. Прогуляйтеся в ньому. Проведіть час. Це надійний спосіб не схибити.

Ноти, флакон чи композиція?

Часто аромат радять вибирати, відштовхуючись від композиції та інгредієнтів. Комусь, можливо, цей метод підійде, але культові парфумери здебільшого рекомендують оцінювати композицію в цілому. Милуючись картиною в галереї, ви ж не думаєте про те, в якій пропорції автор змішував фарби з білилами! Історії і легенди ароматів, до речі, теж не повинні суттєво впливати на вибір та змінювати сприйняття – вони доповнюють образ, але не замінюють його.

Чи треба розтирати аромат, щоб він швидше розкрився?

Одні вважають, що не можна підганяти розкриття аромату – треба зачекати, доки висохне спиртова пляма, і лише потім нюхати. Інші впевнені, що розтирати аромат можна скільки завгодно – це не має жодного впливу. Правда посередині. Річ у тім, що є кілька типів структур композицій – пірамідальні (їх більшість, включаючи LM Parfums), лінійні (наприклад, Escentric 01, Escentric Molecules), батутні (Eclix Tizana Terenzi). І розкриття кожної з них відбувається по-різному. Лінійний аромат справді немає сенсу «підганяти» тертям: він звучить однаково. Але не варто забувати: парфуми є розчиненою у спирті ароматичною складовою. Тому доречно кілька секунд зачекати, доки спирт випарується.

Скільки ароматів можна тестувати за один раз?

Парфумери не рекомендують за один підхід тестувати більше 4-5 ароматів. Середньостатистичний «ніс» здатний більш-менш адекватно сприйняти до 10 ароматів – далі рецептори не витримують. Якщо є бажання продовжувати знайомство з парфумерією, зробіть ковток води – на відміну від кави, це не притупить чутливість рецепторів.

Чи реально купити парфуми, з якими потім не розлучишся?

Світ змінюється дуже швидко. Якщо ще півстоліття тому вважалося ознакою гарного тону мати один аромат на все життя, то зараз при стрімкому розвитку парфумерії і технологій обмежувати себе, як мінімум, дивно. При величезному асортименті можна знаходити «ті самі» парфуми хоч щомісяця.

Які аромати входять у моду?

Інтерес до удів ніколи не зникне – хоча б з тієї причини, що на Близькому Сході ним користуються вже багато століть, а Європа познайомилася з цим компонентом нещодавно. Більше того, багато нішевих домів, намагаючись вийти на прибутковий східний ринок, продовжуватимуть створювати удові композиції.

Зараз намітилася тенденція на легкі акварельні аромати. Скільки вона протримається? Час покаже, бо позаминулого і минулого року мінеральній темі пророкували світле майбутнє, але цей тренд зійшов нанівець.

Чи потрібна професійна допомога при виборі парфумів?

Професійний консультант, особливо в нішевих бутіках, подібний до психолога – він знає, як правильно звернутися до гостя, зрозуміти його бажання і на підставі цього разом шукати «той самий аромат». І такий аромат неодмінно знайдеться. Ключове тут – професіоналізм консультанта і грамотні поради.

З правильного магазину покупець йде, насамперед, із почуттям щастя. Це емоція. На раціональному рівні він розуміє, що отримав кращий аромат за найкращою ціною. І саме грамотна консультація звела все це докупи.

У хорошому магазині ніколи не залишиться враження недостатнього сервісу або, навпаки, що допомога була занадто нав'язливою. Більше того, тим, хто захоплений парфумерією, в нішевому барі буде особливо цікаво і комфортно, адже тут можна зустріти однодумців – серед персоналу завжди є колекціонери, поціновувачі і навіть парфумери-початківці.

Попередня статтяBROCARD у київському ТРЦ Retroville відновив роботу
Наступна статтяСтрашенно красиво: BROCARD Niche Bar відсвяткував Хелловін