3а час війни російські окупанти вбили 459 дітей, понад 909 отримали поранення різної тяжкості. Більше тисячі втратили обох батьків через війну, близько п'яти тисяч лишилися без опіки з інших причин, які пов'язані з воєнними діями.
Жодні компенсації не повернуть їм маминих обіймів і ніжного: «Одягнися тепліше, там холодно!» чи настанов батька бути гідною людиною, допомагати слабким і вміти дати відсіч ворогам. Але у наших силах масштабувати добро й хоча б трохи полегшити життя маленьким Героям з великими Серцями.
Ми поєднали зусилля з українською парфумеркою й засновницею одеського бренду Soul of Mine Ольгою Юрченко. Щойно розпочалася війна, вона вимушено залишила рідне місто. Опинившись у безпеці, жінка транспонувала весь свій біль на втілення ідеї – створити аромат, який би допомагав маленьким українцям і українкам: «Мені пощастило – я виїхала і маю змогу працювати. Тож я створила проєкт, що розповідає про мою рідну батьківщину парфумерною мовою й водночас дає змогу збирати кошти для дітей, які найбільше постраждали від цієї жахливої війни. Для допомоги я обрала партнера-однодумця, який поділяє мої болі та прагнення надавати допомогу, адже на початку вторгнення компанія «Брокард-Україна» перераховувала всі кошти від продажу товарів на потреби ЗСУ».
14 всесвітньо відомих парфумерів (серед яких Моріс Русель, П'єр Константен Геро, Емілі Коперман) долучилися до благодійної ініціативи, створивши аромат добра й перемоги Соул оф Юкреін (Soul of Ukraine): пишний букет ірисів і троянд під дзвінкими цитрусами у мускусних обіймах. Малюнок для флакону розробила одеська мисткиня Леся Верба.
Весь прибуток від продажу парфумів Соул оф Юкреін (Soul of Ukraine) у магазинах BROCARD компанія перерахує в благодійний фонд «Я буду твоїм тилом» для спецпроєкту «#Вониневинні». Гроші будуть спрямовані на допомогу дітям, які постраждали внаслідок війни: на забезпечення усім необхідним малюків та їхніх мам.
Аромат вже представлений у 34 стаціонарних магазинах BROCARD!
Творімо добро разом!