Консультант у BROCARD – це свого роду психолог: він знає про клієнтів більше, ніж чоловік чи найкраща подруга: чому перейшли на інший аромат, бюджет подарунка свекрухи, відтінок тонального крему, що підійде після відпустки в Домінікані. Як же стають посланцями краси?
Ми звертаємо увагу на: досвід роботи в продажах, інтерес до сфери косметики й парфумерії, харизму, цілеспрямованість, відповідальність, блиск в очах. Обов'язково: людина має бути допитливою – вчитися доведеться багато й постійно. Фізична підготовка – ми не просимо показувати медалі після бігових марафонів, але кандидат має розуміти: робота на ногах.
У магазині новачкам призначаються наставники. Вони знайомлять із робочими процесами, навчають маркам та навичкам продажів. Цей період оплачується – зарплата, яка складається з окладу + премії за результатами роботи.
Стажер проходить тренінги у певній послідовності: курс з базовими знаннями про парфумерію, догляд і декоративну косметику, тренінг для входження в професію, тренінг з технік продажів та від брендів мережі. Новачки беруть участь і в «польових навчаннях» – їх проводять у магазинах тренери марок. Цей період триває близько року.
Навіть досвідчені консультанти постійно навчаються та підвищують свій професійний рівень. Важливо: консультант перебуває у торговому залі з першого дня стажування – вивчає асортимент, наповнення полиць, мерчандайзинг, спостерігає за роботою колег та, звичайно, пробує свої сили у нескладних консультаціях.
Догляд – це найвищий рівень майстерності. До нього приступають лише після спеціального навчання.