Кошик

Що таке нішева парфумерія?

Нішеві аромати мають особливий статус у парфумерному світі. Що ж робить їх такими винятковими? Розберемося з відмінними рисами і розповімо, як визначити, нішевий парфум перед нами чи ні.

Що таке нішева парфумерія

Даємо визначення

Назва походить від французького слова la niche, яке перекладається як ніша або комірка, що і підкреслює основну відмінність ароматів – унікальність.
Нішева парфумерія – це особливе мистецтво, в якому велика увага приділяється не тільки нотам, а й особливостям розкриття композиції на шкірі. Виготовлення нішевих ароматів і оформлення їх флаконів також відрізняється своєю складністю.
Щоб зрозуміти різницю наочніше, варто розуміти, що парфумерний ринок ділиться на мас-маркет, люкс і нішу. Аромати першої категорії не відрізняються тонкістю нот і складністю, в плані виготовлення та сировини вони також простіші.
Люксові парфумерні творіння належать знаменитим брендам і модним будинкам. Для їх створення залучаються інформація про тренди та потреби аудиторії, реклама із запрошенням зірок і т.д. Виготовлення парфумів також будується за більш складним принципом, ніж у випадку мас-маркету: в ароматах більше акордів, незвичайних поєднань і багатогранності.
Над нішевою парфумерією вручну трудяться провідні парфумери, створюючи унікальні аромати і флакони, використовуючи високоякісну сировину. Ці творіння зрозумілі не всім, але, як і інші твори мистецтва, знаходять своїх вірних шанувальників.

Технологія виготовлення

Для нішевих парфумів намагаються використовувати не тільки незвичайні, але і найбільш якісні компоненти. Часто це натуральна сировина, привезене з рідних для неї країн. Наприклад, квіти апельсинового дерева з Африки або Марокко, екстракт гваякового дерева з Індонезії і т.п.
Усі складові майбутнього аромату добираються з особливою ретельністю, вручну приміряються один до одного, поки парфумерна композиція не відповідатиме початковому задуму її творця. Кожен флакон – особливий витвір мистецтва.

Ноти нішевих ароматів

Найчастіше композиції ніші приємно дивують незвичайними акордами та їх несподіваним поєднанням. Використовується така сировина, як уд і гваякове дерево, тютюн і морозна деревина, печериці та трюфелі, патока та шампанське.
Парфумерна піраміда нішевих ароматів має складну структуру, але відмінна риса таких композицій – гармонія в поєднанні нот. Усі вони цілісно переплітаються і переходять одна в іншу, не залишаючи відчуття хаосу або випадкової комбінації запахів.

Як визначити, нішевий аромат чи ні

Перша ознака: обмежена кількість. Нішеву парфумерію не виробляють масово. Вона випускаються час від часу лімітованими партіями. За деякими композиціями покупцям навіть доводиться ставати в чергу і чекати надходження запаху в парфумерні бутики. Така ексклюзивність не створюється штучно – вона обумовлена ​​малими обсягами виробництва, кількістю витрачених зусиль і особливістю сировини, адже деяку з них (наприклад, унікальні квіти) можна отримати не частіше одного разу на рік.
Другою відмінною рисою нішевого парфуму є флакон. Як і на сам аромат, на дизайн також витрачаються чималі кошти та зусилля. Нерідко флакони ніші можуть похвалитися оригінальним оформленням, використанням дорогих декоративних матеріалів і сировини (натурального дерева та шкіри, кристалів, дорогоцінного каміння), а деякі екземпляри навіть підписуються вручну.
Третя ознака того, що перед вами нішевий аромат, – це місце, де ви його хочете придбати. Настільки особливі аромати продаються у вузькоспеціалізованих бутиках або відомих парфумерних магазинах. Більшість запахів мають супутні сертифікати, які можна запросити при покупці.
Четвертою особливістю можна вважати ціну – нішева парфумерія досить дорога (що зрозуміло, враховуючи особливості її створення). А тому невиправдано низька вартість за заповітний флакон – вірна ознака того, що перед вами підробка. Найчастіше з таким можна зіткнутися в неперевірених точках продажу ароматів. Це відсилає до попереднього пункту – купуйте парфумерію в офіційних магазинах, які пропонують тільки оригінал.
П'ятою ознакою ніші є відсутність реклами. На відміну від люксу, ці аромати активно не рекламуються. Кожен нішевий парфумерний будинок має свою аудиторію, легенду, впізнаване оформлення флакона, а також популярність у вузьких колах поціновувачів. Тому витрати на рекламу і масове залучення нішу не цікавлять. По-перше, через обмежену кількість парфумерії та її ексклюзивність, а по-друге через високу ціну, яка не розрахована на широкий загал.

Топ нішевих парфумів

При покупці запаху з категорії ніші, варто пам'ятати, що він буде звучати незвично. Для когось це може стати плюсом і мінусом. Оточуючі легше розпізнають і реагують на розтиражовані аромати, в той час як екстравагантні парфумерні творіння ніші приводить у захват далеко не всіх.
Якщо вам важливо тільки те, як аромат буде звучати для вас, то нішеві аромати – однозначно правильний вибір.
Зверніть увагу на такі парфумерні бренди як Tom Ford, Gritti, Guerlain, Montale, Kilian, Penhaligon's, Jo Malone, Zarkoperfume, Attar Collection, Franck Boclet.
Не варто забувати і про лімітовані лінійки брендів, що відомі нам за категорією люкс: Chanel, Trussardi, Giorgio Armani та ін.

Попередня статтяКоманда BROCARD стала найбільшою корпоративною командою «Дикої гонки»!
Наступна статтяЯк обрати свій чоловічий аромат