«Аромат – ворота в інший світ. Заплющіть очі – і ви опинитеся де забажаєте…»
Натхнений одвічною жагою до пізнання нових місць, молодий німецький бренд Les Destinations виконує обіцянку й у 5 ароматах телепортує нас до кришталево чистих гірських озер Монтре, квіткових полів Грассу, залитих сонцем плантаційних лісів Коста-Ріки, острівного колориту Куби та містичних базарів Оману!
Для подорожей зовсім не обов’язково мати візу й білети – достатньо лише знати координати, нехай і зображені на флаконі! Тепер ми можемо переконатися в цьому особисто – аромати Les Destinations вже представлені в магазинах BROCARD і на нашому сайті😀
Знайомимо!
«Куба – це ставлення до життя! Звуки Карибського моря, сигари, ром – все це символізує острів. Я закохалася в нього, коли поринула в пульсуюче життя вулиць Гавани. Димність тютюнового листя, що сохне на пекучому сонці, шкіряні ноти, які нагадують про масивні крісла в ледве освітленому барі, де рікою ллється кубинський ром… Цей настрій я втілила в 23°8'N 82°21'W», – розповідає парфумерка Веронік Нюберг.
Аромат уособив контрасти старовинного курортного містечка Монтре на заході Швейцарії: величні Альпійські гори й Женевське озеро, кам’яні фасади і вузькі вулички, мальовничі краєвиди та враження на кожному кроці! Легендарна авторка Амандін Клер-Марі представила його так: «Монтре – чудове місце! При створенні парфуму я надихалася захоплюючими пейзажами й силою Альпійських гір. В результаті вийшов аромат, який втілив свіжість і елегантність водних, прозорих і прохолодних нот з квітковими акордами місцевих лугів».
«Моїм натхненням стали екзотичні місця Коста-Ріки – незаймані пляжі й зелень довкола, деревні ноти плантаційних лісів. У центрі уваги – аромат обсмаженої кави. El Grano de Oro (у перекладі «золоте зерно») – так називають каву в Коста-Ріці, є символом країни. У поєднанні з теплими нотами кашмерану й розкішним цвітінням плюмерії виходить невимовно чуттєвий гурманський аромат», – ділиться Неллі Хачем.
Ольфакторна історія, натхненна магічною атмосферою східних базарів. Аромати спецій, прянощів і пахощів, прикраси й амулети, килими з шовку з яскравими візерунками – у цьому є щось недосяжно-прекрасне, для цієї краси потрібне особливе слово. Це подорож у часі, де сучасність сплітається із давньою культурою й традиціями. «Дослідження базарів Оману відкрило для мене інший світ. Це стало натхненням для аромату, який починається з пряних нот шафрану й рожевого перцю, а потім розкривається деревною теплою базою з пачулі та бальзамічними нотами. Досвід, який затримується як у свідомості, так і в носі!», – розповідає парфумер Алекс Лі.
«Моєю ідеєю для цього парфуму стала рання весна в Провансі. Момент, коли маленьке село Грасс прокидається від зимової сплячки і перетворюється на квітучий мегаполіс ароматів! Букет білих квітів у поєднанні з олією гіркого апельсинового дерева, з акцентами лимонної олії і рожевого перцю пом'якшений звучанням кедра й ванілі», – коментує своє творіння Ніколя Больє.