Кошик

Українські бренди в BROCARD

Українські бренди в BROCARD

Рекомендації косметологів, поради блогерів і Youtube-експертів, відгуки знайомих, які добре виглядають і обов’язково всесвітньо відомий бренд як гарант ефективності – зазвичай ми спираємося на такі догми при виборі засобів для догляду.

Легендарні й добре знайомі всім бренди виробляють дійсно якісний продукт, однак і наші українські колеги не стоять на місці, створюючи круті й конкурентоспроможні засоби!

Вони обладнують спеціальні лабораторії, дотримуються всіх вимог міжнародних стандартів виробництва, залучають найкращих експертів і знавців своєї справи, а їхні рецепти базуються на прогресивних технологіях, інноваційних і натуральних інгредієнтах високої якості!

Просимо тестувати, замовляти й підтримувати! До вашої уваги – українські бренди з власною ідеєю, філософією й меседжем світу, що представлені в BROCARD!

Joko Blend

Історія бренду почалася з виробництва кавових скрабів для тіла й еволюціонувала до 260 засобів натуральної косметики, власного R&D центру і сертифікованого GMP виробництва повного циклу. Це означає, що косметика повністю безпечна й виготовляється згідно міжнародних стандартів.

Сфера використання: догляд за шкірою обличчя й тіла для жінок

Що спробувати:

Barbers

Бренд чоловічої косметики, що встиг завоювати довіру барберів і бородачів у 90 містах України й Грузії.

Сфера використання: засоби догляду за бородою, вусами, обличчям і волоссям

Що спробувати:

Shelly

Перший український виробник рукавичок і шкарпеток для безводного манікюру й педикюру. Ці професійні засоби замінять собою безліч видів обробки: допоможуть позбутися ороговілих ділянок, мозолів і натоптнів, а інноваційні гідрогелеві маски, пілінги, крем-скраби нададуть нігтям і шкірі здорового, доглянутого вигляду.

Сфера використання: засоби для манікюру й педикюру

Що спробувати:

DR DermaRi COSMETICS

Професійна косметика для обличчя, яка виготовляється хіміко-технологами на спеціально обладнаному підприємстві в Києві й сертифікована за стандартами ISO GMP. Головна місія бренду – зробити результативне доступним.

Сфера використання: жіночий догляд за обличчям

Що спробувати:

Слідкуйте за нашими оновленнями!

Попередня статтяМайстер-клас у BROCARD: як це було
Наступна статтяBROCARD вітає зі святом весни!