Журнал BROCARD Parfums визнано найкращим корпоративним виданням

Корпоративний журнал BROCARD Parfums увосьме визнано найкращим корпоративним медіа за версією Асоціації корпоративних медіа України. «Якісний професійний контент, естетичність і смак, потужну функцію галузевого драйвера та віртуозне поєднання цілей бізнесу з інтересами читачів» оцінило авторитетне журі: експерти у сфері креативу, маркетингу й реклами, управління персоналом і зв'язків із громадськістю.

Масова ізоляція стала каталізатором переходу до нових форм споживання: замість екскурсії в Луврі ми дивимося на Джоконду да Вінчі через екран, збори на роботі та лекції студентів перемістилися в Zoom, недільні ярмарки замінили служби швидкої доставки. У такі моменти особливо важливо знайти точку опори – щось із минулого, стабільного й безхмарного життя, до чого можна доторкнутися фізично.

Для нашої компанії такою точкою став журнал BROCARD Parfums, над створенням якого, як і раніше, працює велика креативна команда. Ми регулярно моніторимо світові тренди, щоб першими написати про них в Україні, інформуємо читачів про новинки мережі, ділимося корисними знаннями світу краси, розповідаємо про акції в онлайн і офлайн магазинах, публікуємо лайфхаки від професійних візажистів та експертів парфумерії.

Щиро дякуємо всім причетним до створення журналу і нашим читачам! До зустрічі на сторінках BROCARD Parfums!

Попередня статтяПодарункові картки BROCARD
Наступна статтяСторінки BROCARD у соціальних мережах отримали нагороди