Подарункові картки BROCARD

Плюшевий ведмедик, статуетка Венери Мілоської, фото аури – напевно у кожного є особлива полиця з подарунками, які просто припадають пилом, а передарувати або викинути не дозволяє совість. Ми ввічливо посміхаємося і дякуємо, щоб не образити людину, тим самим порушуючи головний закон: обидві сторони (одержувач і дарувальник) мають відчувати радість!

Як зробити вдалий подарунок?

• Поважати вподобання й вибір людини. Профлексія – прагнення дати іншому те, чого хотілося б нам. Якщо ви мрієте про квиток на Burning Man і стрибнути з парашутом, зовсім не означає, що цього хочуть усі. Комусь спечений своїми руками пиріг або вінілова платівка здадуться теплішим і дорожчим подарунком.
• Не слухати Google. При запиті «Найкращі подарунки до Дня народження» першим у пошуку бачимо: «кашпо ручної роботи для квітів, майстер-клас із сальси чи йоги». Ми вас попередили!
• Уважно слухати майбутнього іменинника. Можливо, десь в особистому спілкуванні він ненароком скаже, що давно хотів стати на вейкборд або сходити на балет.
• Не обмежувати. Коли подруга каже: «У мене все є, не витрачай гроші», у перекладі на людську мову це означає: «Я хочу новий парфум, але це дорого», «Мені б тональний крем, але тільки я зможу підібрати відтінок у колір шкіри», «А ще помаду, але мені потрібен баклажаново-фіолетовий підтон, не сливовий». Кожна людина про щось мріє, навіть якщо це приховує.

Знайдено безпрограшний варіант – подарункові картки BROCARD!

• Широкий діапазон номіналів: від 200 до 25000 грн!
• Термін дії: не обмежений, є достатньо часу на вибір товарів
• Подарунки для всіх: від формальних сувенірів – до дорогих подарунків
• Метаповідомлення: я бажаю тобі добра. Вибери, що подобається
• Географія: де б ти не був, можна зайти до стаціонарного магазину BROCARD і купити улюблену помаду чи аромат, мій подарунок-сертифікат допоможе
• Особистий вибір: я не нав'язую своїх смаків і визнаю твої. Розквітай!

Попередня статтяЯк приховати висипання за допомогою макіяжу
Наступна статтяЖурнал BROCARD Parfums визнано найкращим корпоративним виданням