Гаряча лiнiя 0 800 50 888 0
ua
Список бажань
Кошик
Guerlain

Guerlain

З 1828 року Guerlain досліджує, винаходить, удосконалює. Легендарні аромати, засоби догляду за шкірою та засоби макіяжу втілюють в собі сміливість творців краси іїх неперевершену майстерність. У світі Guerlain все підпорядковано невтомному прагненню до Прекрасного. "Створюйте гарні пролукти, ніколи не зралжуйте їх якості. В іншому, використовуйте прості ІАЄЇ і втілюйте їх! "

Ці слова належать засновнику парфумерного дому П'єру-Франсуа-Паскалю Ґерлену. У XIX столітті дім Guerlain стає одним з символів французької розкошіі гарного смаку. У 1853 році Ґерлен підносить на весілля Наполеона III і Євгенії аромат EAU DE COLOGNE IMPERIALE в розкішному флаконі, що нагадує Вандомську колону в Парижі і прикрашеному позолоченими бджолами імператорської династії Бонапартів. П'єр-Франсуа-Паскаль Ґерлен стає постачальником двору імператриці. А флакон став одним із символів будинку Guerlain Принципи та найвищі стандарти роботи, закладені засновником парфумерного дому, продовжують син - Еме Ґерлен і, на рубежі ХІХ-ХХ століть та онук П'єра-Франсуа-Паскаля Жак Ґерлен. Еме створює один з перших абстрактних ароматів в історії парфумерії. У 1889 році на Всесвітній виставці в Парижі Guerlain презентує аромат JICKY - який відкрив нову сторінку в світі парфумерії, завдяки використанню як натуральних інгредієнтів, такідосягнень сучасної парфумерної хімії XIX століття. Жак Герлен став одним з найвидатних парфумерів сучасності. Більшість його творіннь - легенди, які здобули любов як серед відомих людей - коронованих осіб, політиків і акторів, письменників, так і серед звичайних людей. L'HEURE BLEUE - 1912 рік, аромат, в якому "небо вже втратило сонце,але ще не запалило зірки”. MITSOUKO - поклоніння японській теміі роману К.Фарера "Битва". Ці два аромати представлені у флаконі, створеному Ж.Шевальє - гімн стилю "Арнуво" - похилі плечі і кришечка у вигляді перевернутого серця.

У 1925 році флакон, створений Раймоном Ґерленом для аромату SHALIMAR, отримує 1-й приз на Міжнародній виставці декоративно-прикладного мистецтва. SHALIMAR,що оспівує любов індійського правителя Шах-Джахана до дружини - Мумтаз Махал, став першим в історії східним ароматом... Жана-Поля Ґерлена прозвали Марко Поло парфумерного світу. Він – четвертий "ніс" династії Ґерлен. Йому подобалося подовгу залишатися на самоті на плантаціях запашних рослин,щоб відчути необхідну для творчого процесу самотність. Палкий шанувальник жіночої краси і впертий ентузіаст своєї справи, Жан-Поль не надавав значення модним тенденціям і уникав второваних доріжок. Досвідчений наїзник, він створив аромат Habit Rouge. Одного разу, коли верхи на коні він скакав по сяючому свіжістю ранкового лузі, йому прийшла ідея створення аромату Aqua Allegoria. Ми зобов'язані йому створенням Vetiver,Samsaraібагатьох інших культових ароматів Guerlain. Т’єррі Вассер - гідний наступник чотирьох поколінь парфумерів, які вписали чимало славних сторінок в історію парфумерного мистецтва. Всі вони були дуже різними людьми, проте їх об'єднувало щось спільне – смілива творча фантазія. Кожен винаходив або інтерпретував аромати, невпинно досліджуючи незвідані території ольфакторного світу. Т’єррі Вассер долає чималі відстані в пошуках знакових для Guerlain натуральних компонентів і терпляче чекає їх дозрівання. Вони складають фірмовий парфумерний акорд Ґерлінада, який ідеально передає творчий дух Guerlain, Мистецтво створення сверхдозікоротких формул. "Я завжди відчуваю спрагу подорожей, нових місць, щоб побувати ще далі в пошуках нових ароматів ..."

Будинок Guerlain повністю усвідомлює відповідальність, яку несе перед своїми співробітниками і навколишнім світом. Саме тому з 2007 року принципи сталого розвитку вписані в стратегію розвитку підприємства. Вони сформульовані в окремому документі. Політику сталого розвитку визначає спеціальний підрозділ компанії за участю керівного комітету, в який входять представники кожної професії, це бачення поділяють наші співробітники, клієнти, постачальники. Ми також з радістю констатуємо загальне зростання свідомості нашого суспільства. Політика сталого розвитку Guerlain побудована на шести ключових положеннях: дбайливе ставлення до природи, оптимізація використання транспортних засобів, контроль постачальників, екодизайн, захист біорізноманіття та соціальна відповідальність.

ПАРФУМЕРІЯ

Тьєррі Вассер — п'ятий за рахунком парфумер дому й наступник династії Ґерлен. Збираючи найвишуканіші інгредієнти з усього світу, він складає ольфакторні композиції Guerlain.

МАКІЯЖ

Маестро макіяжу Олів'є Ешодмезон славиться рідкісним талантом створювати незамінні засоби, які підкреслюють красу жінки, даючиїй змогу залишатися собою.Його бурхливій творчій фантазії,що надихає дім з 2000 року, підвладні найрізноманітнішімистецькі напрями.

ЗАСОБИ ДЛЯ ДОГЛЯДУ ЗА ШКІРОЮ Й НАУКОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Доктор Фредерік Бонте керує науковими дослідженнями Guerlain,метою яких є досконало вивчити природу,щоб скористатися найкращими з її дарів для розробляння довершених засобів для догляду за шкірою.

Читати повністю